لیگ قهرمانان اروپا: آلوارو موراتا بریس یوونتوس را به پیروزی آسان در مقابل فرنسواروس هدایت می کند


در حالی که کریستیانو رونالدو برای اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل از لیگ ویروس ، از ویروس کرونا ویروس بازگشت ، یک حمله مضاعف دیگر توسط آلوارو موراتا باعث شد یوونتوس به پیروزی 4-1 برابر تیم فرنسواروش مجارستان برسد. اسپانیایی در هر نیمه ضربه زد ، و در دیدار رفت گروه G با تکرار دو گل خود مقابل دینامو کیف ، با یک ضربه ایستگاهی پائولو دیبالا و یک گل به خودی لاشا دوالی ، یوونتوس را از میزبان خود در بوداپست راحت کرد. موراتا گفت: “من احساس خوبی دارم ، هر آنچه در اینجا در یووه نیاز دارم را دارم.”

اخبار

وی گفت: “همه چیزهایی که در طول زندگی حرفه ای خود تجربه کرده ام ، چه خوب و چه بد ، به من کمک کرده تا بازیکن بهتری شوم.”

در زیر باران شدید ، یوونتوس هفت دقیقه حساب خود را باز کرد وقتی لئوناردو بونوچی خط دفاعی خانه را تقسیم کرد تا خوان کوادرادو با جناح راست از جناح راست به زمین برود.

کلمبیایی پر جنب و جوش یک سانتر کم از بالای دروازه برای موراتای هجومی دریافت کرد تا از فاصله نزدیک به خانه شلیک کند.

با پشتیبانی بیش از 20،000 هوادار خونه به خونه در وسط Puskas Arena ، Ferencvaros با بدشانسی به دروازه بان پاسخ داد اما چندین موقعیت را برای مساوی کردن نیمه بازی از بین برد.

Dankerman نروژی Tokmac Nguen هنگام انفجار در حالی که موقعیت خوبی داشت ، نزدیکترین حالت را داشت.

تیم آندره پیرلو که به نیمه وقت نزدیک می شد باید 2 بازی می کرد اما موراتا با شوت از کنار دروازه ، تصمیم گرفت تا رونالدو را کنار بگذارد و تلاش او را میها بلاژیچ از بین برد.

رونالدو که در تمام مدت بدون گلزنی تلاش زیادی می کرد ، 19 روز پس از یک آزمایش در حالی که در کار بین المللی با پرتغال بود ، کوید مثبت بود ، چهار بازی را از دست داد و یکشنبه گذشته به بازی های سری A بازگشت.

کاپیتان پرتغالی پس از به دست آوردن یک لغزش دفاعی ، می توانست اختلاف را ده دقیقه بعد از وقفه افزایش دهد اما ضربه او را از کنار دروازه بیرون بکشد.

در ساعتی که رونالدو به تهیه کننده تبدیل شد ، عبور وی از سمت راست توسط واستون مک کنی جانشین نادیده گرفته شد تا به موراتا برسد که فضای کافی داشت تا یک پای راست را از کنار دنیس دیبوس درمانده عبور دهد.

شب بازیکن ملی پوش مجارستان در 72 دقیقه بدتر شد وقتی که او پاس پاس را تکان داد و به دیبالا اجازه داد تا ضربه بزند و پیروزی تیم ایتالیایی را مهر و موم کند.

ده دقیقه مانده به پایان آرژانتینی با یک ضربه دیگر از عقب عقب رفت و دوالی گرجستانی را تحت فشار قرار داد تا آن را به تور خود تبدیل کند.

فرانک بولی ، مهاجم عاجی ، قبل از سوت پایان مسابقه تسلیم مجارهای درگیر اما بی تجربه را گرفت.

پیرلو گفت: “ما از نتیجه راضی هستیم اما می توانستیم خیلی بهتر بازی کنیم.”

وی گفت: “ما اشتباهات زیادی مرتكب شدیم ، شاید به این دلیل كه وقتی نتیجه قبلاً قطعی شده بود ، كمی آرام گرفتیم. ما از برد خوشحالیم اما هنوز باید پیشرفت كنیم.”

جورجیو کیه لینی ، کاپیتان یوونتوس که پس از مصدومیت از ناحیه ران از ناحیه ران به دفاع بازگشت ، گفت: “بازی ها فقط در صورت آسان می شوند”.

مدافع پیشکسوت گفت: “در نیمه اول با مالکیت توپ کمی کند بودیم ، در نیمه دوم سرعت خود را بالا بردیم و توانستیم یک پیروزی مهم دیگر بدست آوریم.”

تبلیغ شده

یوونتوس که در دو فصل گذشته در رده نخست لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت ، پس از سه بازی با 9 امتیاز اکنون 6 امتیاز از رهبر گروه بارسلونا عقب است.

بازی بعدی بیانکونری ها دیدار برگشت برابر فرنسواروس در تورین در 24 نوامبر است.

مباحث ذکر شده در این مقاله