لیگ برتر: گارد جدید چلسی برای رفتن شفیلد یونایتد کلیک کند


فرانک لمپارد معتقد است که چلسی پس از پیروزی 4-1 مقابل شفیلد یونایتد ، در یک فصل سرمایه گذاری سنگین در بازار نقل و انتقالات ، ثمرات خود را به ثمر رسانده است. علیرغم سر و صدا کردن 220 میلیون پوند (289 میلیون دلار) نقل و انتقالات ، آبی پوشان زمین را تحت فشار قرار ندادند زیرا آنها فقط شش برد در شش بازی ابتدایی فصل خود را به دست آوردند. با این حال ، آنها در حال حاضر چهار پیروزی متوالی در سه مسابقه با سه خرید جدید ، بن چیلول ، تیاگو سیلوا و تیمو ورنر در جدول گلزنی روز شنبه برنده شده اند ، در حالی که یک حکیم زیهچ دیگر پیروز میدان است – بازی دو پاس گل .

اخبار

لمپارد که چلسی را در چهارمین دوره هدایت خود به مقام چهارم راهنمایی کرد ، گفت: “بازیکنانی را که به زمین آوردیم ، آنها را برای پیشرفت به خدمت گرفتیم.”

“مردم انتظار دارند كه روز اول بیاید. اینطور نیست ، كار در حال پیشرفت است. امروز بسیاری از آن را دیدید ، نشانه های بزرگی وجود دارد اما ما باید ادامه دهیم.”

شفیلد یونایتد در این فصل بدون برد ریشه خود را حفظ کرده و درست مثل شکست دو هفته پیش در لیورپول ، آنها نتوانستند یک شروع رویایی را از ابتدای بازی دیوید مک گلدریک شروع کنند.

کرنر با زیرکی کار چلسی را محاصره کرد چرا که سانتر برگ جورج بالدوک را به گل تبدیل کرد و مک گولدریک توپ را از کنار ادوارد مندی عبور داد.

این اولین گلی بود که مندی در لیگ برتر دریافت کرد و به پایان پنج کلین شیت مستقیم چلسی پایان داد زیرا لمپارد تمرکز خود را برای پایان دادن به رکورد وحشتناک دفاعی که اولین فصل هدایت خود را نابود کرد ، متمرکز کرده است.

لمپارد افزود: “وقتی مثل ما ملحفه های تمیز را نگه می دارید ، می دانستیم كه یكی می آید. هنگامی كه یكی را واگذار می كنید ، واكنش مهم است و واكنش درخشان است.”

“در ابتدای فصل ، بازیکنان جدیدی داشتیم ، فقدان پیش فصل ، مصدومیت ، اما اکنون شاهد برخی از کارها هستیم.

“من اولین کسی هستم که پاهایم را روی زمین نگه می دارم. هر بازی چالش برانگیز است.”

زایمان های خطرناک Ziyech

تامی آبراهام در ابتدا یکی از مصدومان حامی لمپارد در بازار نقل و انتقالات بود ، اما در هفته های اخیر با حرکت ورنر به سمت چپ جایگاه خود را در تیم کسب کرد.

ملی پوش انگلیس برای چهارمین گل فصل خود ماتئو کواچیچ را به گل تبدیل کرد تا برابری در 23 دقیقه انجام شود و چلسی هرگز به عقب نگاه نکرد.

ورنر پس از هارون رامسدیل که فقط می توانست از روی یک ضربه ایستگاهی خطرناک Ziyech خط بکشد ، از کنار تیر دروازه عبور کرد.

با این حال ، مردان کریس وایلدر درس خود را نیاموختند زیرا یک ضربه ایستگاهی دیگر از Ziyech بود ، Chilwell توپ را از باسن خود وارد کرد.

رامسدیل قبل از نیمه وقت تلاش دیگری را برای Chilwell به عقب انداخت ، اما به نظر می رسید که چلسی با تسلط بر نیمه دوم بازی را از بین برد فقط یک مسئله زمان طول کشید.

میزبان مجبور شد تا 13 دقیقه از زمان منتظر بماند تا سومین بار با ضربه آزاد آزادانه Ziyech که باعث ایجاد ویرانی می شود.

این بار مراكشی سیلوا را انتخاب كرد تا اولین گل خود را در چلسی به خانه بیاورد.

Ziyech گفت: “من در اینجا در تیم احساس راحتی می كنم.”

“آنها یک بر صفر خوب به ثمر رساندند اما من فکر می کنم بعد از آن ما خوب کار کردیم. موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و گل های زیادی زدیم.”

تبلیغ شده

سپس ورنر از روی پاس تقسیم دفاعی زیهچ وارد دروازه شد ، اما آلمانی برای دومین بار به ضربه چوبی برخورد کرد وقتی که لوب او روی رامسدیل از بالای دروازه برگشت.

لحظاتی بعد ، هشتمین گل ورنر از زمان انتقالش از RB لایپزیگ محروم شد ، زیرا او توپ را از کنار رامسدیل عبور داد.

مباحث ذکر شده در این مقاله