لیگ برتر: کوین پیترسن در حالی که چیزهایی را برای جبران برای سال 2020 لیست می کند ، در آرسنال حفاری می کند

کوین پیترسن در حالی که چیزهایی را برای جبران برای سال 2020 لیست می کند ، در آرسنال حفاری می کند

میکل آرتتا در هنگام شکست آرسنال مقابل ولوز در لیگ برتر واکنش نشان می دهد.© خبرگزاری فرانسه


سال 2020 سال بدی برای همه افراد در جهان بوده است و حتی کوین پیترسن کرکت باز سابق انگلیس نیز چنین عقیده دارد. او که از هواداران چلسی شناخته می شود ، با استفاده از توییتر به آرسنال که در حال حاضر عملکرد خوبی در لیگ برتر ندارند ، دست زد. توییت بازیکن سابق کریکت انگلیس توسط هواداران وی به خوبی مورد تحسین قرار گرفت و بسیاری او را تشویق کردند. 40 ساله نوشت: “یک واکسن موفق و سقوط آرسنال در سال 2021 یک سال زیبا را برای سال 2020 جبران می کند!”

اخبار

پیترسن احساس می کند که یک واکسن موفق و سقوط آرسنال در سال آینده تمام آشفتگی ناشی از ویروس کرونا را جبران می کند.

آرسنال میکل آرتتا بعد از 10 بازی در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ قرار دارد. آنها چهار مسابقه برده اند ، یک تساوی و 5 شکست خورده اند. توپچی ها فصل خود را با نتیجه مثبت آغاز کردند اما خیلی زود جای خود را از دست دادند. پیر امریک اوبامیانگ ، مهاجم ستاره و کاپیتان ستاره ، همچنین در فرم باشگاه خود بازتاب داشته است و در این فصل فقط دو بار در لیگ گلزنی کرده است.

آرسنال در دیدار بعدی خود در لیگ اروپا به مصاف راپید وین می رود. در لیگ برتر ، حریف بعدی آنها تاتنهام ژوزه مورینیو است.

تبلیغ شده

در همین حال ، تیم محبوب پیترسن چلسی پس از 10 بازی در جدول سوم است ، آنها در پنج مسابقه برنده ، چهار تساوی و یک باخت هستند. تاتنهام در بالای جدول قرار دارد و پس از آن لیورپول قرار دارد.

پیترسن یک خفاش راست دست بود و همچنین گهگاه از دور خارج می شد. او در هر سه قالب برای انگلیس بازی کرد ، و همچنین یک کاپیتان سابق است.

مباحث ذکر شده در این مقاله