لیگ برتر هند 2020: ویرات کوهلی آماده است تا “سرگرم کننده” باشد چون Royal Challengers Bangalore برای بازی پلی آف در برابر SunRisers Hyderabad آماده می شود

IPL 2020: ویرات کوهلی آماده برای

IPL 2020: چالنجرهای سلطنتی ویرات کوهلی بنگلور در Eliminator به مصاف SunRisers Hyderabad می رود.© ویرات کهلی / توییتر


Royal Challengers Bangalore (RCB) روز پنجشنبه در مسابقات لیگ برتر لیگ برتر 2020 هند با سانریسرز حیدرآباد (SRH) بازی خواهد کرد و ویرات کوهلی ، کاپیتان تیم ، به هم تیمی های خود اطمینان داده است که آنها در هفته آینده بیشتر از کل مسابقات لذت خواهند برد. با شکست 10 برتری هندوستان بمبئی در روز سه شنبه ، SRH به پلی آف راه یافت تا این تیم با 14 امتیاز سوم جدول جدول امتیازات شود. RCB با همین امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت. RCB چهار بازی را بر روی ترو باخته بود و سرپرست کوهلی احساس می کند که تیم باید در بازی های آینده با ذهنیت مثبت پیش برود.

اخبار

کوهلی در ویدئویی که روی دستگیره تویتر RCB منتشر کرد ، گفت: “من می خواهم که همه ما ذهنیت مثبتی داشته باشیم. من به شما قول می دهم که در هفته آینده بیشتر از دو ماه و نیم لذت ببریم.”

سرمربی RCB ، سیمون کاتیچ ، بازیکنان را به خاطر اجرای آنچه انتظار می رفت در بازی روز دوشنبه برابر پایتخت های دهلی ، ستایش کند.

تبلیغ شده

کاتیچ گفت: “خوشبختانه درمورد یک موفقیت خارق العاده برای رسیدن به پلی آف. این کار به سختی کار زیادی نیاز دارد ، بنابراین کار خوبی انجام شده است. پایان کار طبق برنامه ریزی نشده است اما آنچه انجام شده انجام شده است.”

“ما اکنون می توانیم به دنبال فرصتی باشیم که جمعه به دست می آید و از این فرصت استفاده می کنیم. چیزهایی که برای من برجسته است این است که بچه های خاصی با توجه به نقش خود در آخرین بازی ما بازی کردند. یکی از آنها به وضوح شهباز (احمد) است – وی اولین ویکت خود را در IPL انتخاب کرد “.

مباحث ذکر شده در این مقاله