لیگ برتر هند 2020: شیخار داوان می گوید پایتخت های دهلی به دنبال “استفاده از” روهیت شارما از لمس هستند


روهیت شارما ، کاپیتان سرخپوستان بمبئی ، به دلیل پارگی همسترینگ مجبور شد چهار مسابقه بیرون بماند و قبل از بازی مقدماتی 1 مقابل بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) ، شیخار داوان گفت که پایتخت های دهلی می توانند از فرم روهیت استفاده کنند چون فشار وجود دارد روی هر بازیکنی که پس از مصدومیت بازگردد. “روهیت بازیکن بسیار خوبی است ، اگر مدت طولانی است که مسابقات را بازی نکرده است ، شاید ارتباط خوبی نداشته باشد. این در مورد دانستن میزان اعتماد به نفس اوست. هر وقت بازیکنی از مصدومیت برمی گردد ، او را تحت فشار قرار می دهیم ( و) ما به دنبال استفاده از آن خواهیم بود ، “دوان در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی گفت.

اخبار

“هیچ چیز شبیه بمبئی نیست که برتری داشته باشد. ما یک تیم قدرتمند هستیم. ما فقط باید در همه بخش ها کریکت خوب بازی کنیم تا در این مسابقه پیروز شویم ، باید در برنامه هایمان کاملاً واضح باشیم.

داوان افزود: “من خودم را برای مسابقه با بمبئی تازه نگه می دارم. من بولرهایشان را به اندازه کافی دیده ام ، من از قبل برنامه ها را می دانم. من آماده هستم تا بازی را برای تیم خود ببرم.”

داوان همچنین گفت که Ajinkya Rahane ثبات را در کنار خود ایجاد می کند و این به او آزادی بیان می دهد در حالی که برای طرف خود دست و پنجه نرم می کند.

با تعقیب 153 در آخرین مسابقه خود برابر RCB ، شیخار داوان و آجینکیا رهانه با خفاش دهلی بازی کردند زیرا هر دو بتمن به ترتیب 54 و 60 بازی کردند. دهلی در این مسابقه با شش ویکت با شش توپ برنده مسابقه شد.

با این پیروزی ، پایتخت های دهلی به پلی آف راه یافتند و تیم پس از دوم شدن در جدول امتیازات ، اکنون دو شانس صعود به فینال را دارد.

دهاوان گفت: “بله ، کاملاً ، افزودن Rahane ثبات را به سمت تیم می آورد. در آخرین مسابقه ما مقابل RCB ، او یک ضربه ناگهانی بازی کرد. با چنین تجربه ای در کنار ما ، من می توانم آزادانه بازی کنم تا بازی را از حریف دور کنم.”

داوان در فصل IPL که تاکنون ادامه دارد ، به شکل قابل توجهی بوده است و توانسته از 14 مسابقه 525 دوش را به دست آورد ، از جمله دو قرن پشت سر هم.

دوان در مورد فرم اخیر خود و تور استرالیای آینده گفت: “من از چهار سال گذشته 500 اجرا در IPL به ثمر رسانده ام ، این نسخه ویژه بود زیرا من دو تن و دو اردک به ثمر رساندم ، من فقط می خواهم عملکرد مداوم داشته باشم و شروع عالی تیم ، هر فصل با شدت خوبی بازی می کنم.

وی افزود: “هنگامی که امتیاز را اجرا کردید ، اطمینان خود را به تور بعدی می دهید. من از بازی در استرالیا لذت می برم ، فرصت خوبی برای من است که کلاس خود را در آنجا نشان دهم. ما پس از مدت ها برای تیم هند بازی خواهیم کرد.” .

پایتخت های دهلی قبل از پیروزی در دیدار حساس مقابل RCB برای صعود به پلی آف ، چهار مسابقه متوالی را باخته بودند.

تبلیغ شده

دوان در مورد اهمیت ریکی پونتینگ به عنوان مربی گفت: “داشتن پونتینگ در کنار تیم یک مزیت بزرگ است. او یک مربی عالی است ، همیشه از ما حمایت می کند ، به ما وضوح می بخشد. وقتی می باختیم ، یک گپ و گفتگوی خوب خوب. او فردی کاملاً آزاد اندیش است ، همیشه برای کمک به آنجاست. “

“ما در این فصل به عنوان تیم یک سفر عالی داشته ایم ، همچنین افتهایی نیز مشاهده کرده ایم ، وقتی در آخرین مسابقه مقابل RCB پیروز شدیم به نظر آسان می آمد ، ما مشتاقانه منتظر پیروزی در بازی فردا مقابل هندی های بمبئی هستیم و به مرحله فینال ، “او اضافه کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله