لیگ برتر هند 2020: اسکات استایریس ، برت لی ، مفسران ادای احترام درخشانی را به مرحوم دین جونز پس از مرحله گروه IPL

IPL 2020: اسکات استایریس ، برت لی ، مفسران ادای احترام درخشانی را به مرحوم دین جونز پس از مرحله گروه IPL

اسکات استایریس ، برت لی ، گریم سوان به دین جونز فقید ادای احترام کردند.© Scott Styris / Twitter


با پایان یافتن مراحل گروهی لیگ برتر هند 2020 ، اسکات استایریس ، برت لی ، گریم سوان و دیگر مفسرانشان ادای احترام درخشانی به مرحوم دین جونز ، شریک زندگی خود در جعبه تفسیر دادند. جونز پنج روز پس از آغاز مسابقات در امارات در 24 سپتامبر سال جاری بر اثر حمله قلبی درگذشت. “پایان مراحل گروهی! #Deano ”در حالی که تصویری از مفسران را که به عنوان ادای احترام به شریک سابق خود عینک خود را بالا می برند ، در توییتر نوشت.

اخبار

مرگ ناگهانی جونز در حالی که مشغول انجام تفسیر در بمبئی بود ، با ادای احترام از سراسر جهان ، برادری کریکت را به شوک انداخت.

پخش کننده ورزش IPL Star Sports نیز با نگه داشتن یکی از صندلی ها در جعبه تفسیر اختصاص داده شده برای “Deano” در روز مرگ ، احترام تکان دهنده ای به کرکتور سابق استرالیا داده بود.

پس از پایان مرحله لیگ در IPL 2020 ، سرخپوستان بمبئی ، پایتخت های دهلی ، SunRisers Hyderabad و Royal Challengers Bangalore به مرحله پلی آف راه یافتند.

بمبئی روز پنجشنبه ، 5 نوامبر در دبی در حالی با دهلی در مصاف مقدماتی قرار می گیرد که برنده محل صعود خود را در فینال برای 10 ژانویه در همان مکان بازی کند.

SRH و RCB در Eliminator در ابوظبی در تاریخ 6 نوامبر به مصاف یکدیگر می روند که برنده در همان مسابقه 1 در همان محل 8 نوامبر باخت باخت.

تبلیغ شده

SRH پلی آف را به سبک تاکیدی انجام داد و در یک مسابقه که باید برنده شود روز سه شنبه جدول 10 برتری ، هند بمبئی را با 10 ویکت شکست داد.

پیروزی SRH به این معنی بود که Kolkata Knight Riders که تا روز دوشنبه در جایگاه شماره 4 جدول امتیازات قرار داشت ، از مسابقات حذف شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله