لیگ برتر هند 2020 ، Chennai Super Kings vs Kings XI پنجاب: KL Rahul پس از شکست در پایان مبارزات گفت: “ما نمی توانستیم در فشار خیس شویم”


این اتفاق برای Kings XI پنجاب بسیار نزدیک و بسیار دور بود زیرا مبارزات لیگ برتر هند (IPL) 2020 در بازی نهایی لیگ خود متوقف شد و آنها در مقابل شکست 9 برنده مقابل Chennai Super Kings تسلیم شدند. . پس از اینکه MS Dhoni پیروزی را به دست آورد و KXIP را وارد زمین کرد ، تیم Rahul دائماً تحت فشار قرار می گرفت ، شاید بیشتر به خواست خودشان بود تا مخالفان ، زیرا بزرگواری یک بازی باید برنده شود به بازیکنان KXIP.

اخبار

راهول بعد از مسابقه گفت: “ما واقعا خوب خفاش نکردیم. بازی فشار بزرگ و انتظار 180-190 را در هیئت مدیره داشتیم ، متأسفانه ما نمی توانستیم در فشار خیس شویم و مقدار زیادی را بدست آوریم.”

KXIP توسط حمله دیرهنگام Deepak Hooda ، که 62 ضربه فقط 30 توپ را برای کمک به تیم خود در رسیدن به 153/6 چکش زد ، تأمین شد.

و در حالی که این ضربه باعث امیدواری KXIP در بازی ای شد که سه تیم برتر افسانه ای Rahul ، Mayank Agarwal و Chris Gayle توانستند فقط 67 دویدن بین آنها را مدیریت کنند ، نمایش Rututaj Gaikwad رعد و برق KXIP را به سرقت برد و به CSK یک پیروزی در آخرین دیدار خود در این فصل داد. .

راهول گفت: “ما در نیمه اول نتیجه مطابق نتیجه خود نداشتیم. تیم هنوز احساس می کرد که کریکت خوبی بازی می کنیم.”

“ما در بعضی مواقع با بولینگ تکه تکه بودیم و در نیمه اول چوب بازی جمع نشد ، در نیمه دوم شروع به کار خوب کردیم و (من افتخار می کنم) واقعاً افتخار می کنم که به خودمان فرصتی دادیم تا در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم.

“متاسفم که امروز و بازی دیروز به راه ما نبود بلکه به تیم افتخار کردیم. امیدوارم سال آینده قوی تر برگردیم و امسال را فراموش کنیم.”

دهونی ، کاپیتان برنده ، مبارزات تیم خود را یک کار “دشوار” خواند و اعتراف کرد که تیم “در حد توان خود بازی نکرد”.

دهونی پس از مسابقه گفت: “اگر خیلی عقب هستید ، فشار آوردن به خود و ایجاد نمایش بسیار دشوار است.”

علی رغم کشمکش ها در طول فصل ، شرایط و شرایط در اردوی CSK همیشه خوب بود. دهونی گفت: “شما می خواهید به ایده های مختلف ادامه دهید اما اگر فضای اتاق رختکن شاد نباشد ، بسیار سخت می شود.”

تبلیغ شده

Dhoni در مورد کاری که CSK باید انجام دهد تا بتواند در این فصل قاشق چوبی خود را به پایان برساند ، افزود: “ما باید گروه اصلی خود را کمی تغییر دهیم و به دنبال ده سال آینده باشیم. با شروع IPL ، ما یک تیم درست کردیم و خوب.

“زمانی می رسد که باید کمی تغییر مکان دهید ، آن را به نسل بعدی تحویل دهید. ما قدرتمندانه باز خواهیم گشت ، این همان چیزی است که به خاطر آن شناخته می شویم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله