لیگ برتر هند 2020 ، سرخپوستان بمبئی و پایتخت های دهلی ، مرحله مقدماتی مرحله مقدماتی 1: روهیت شارما – کاگیسو ربادا

IPL 2020 ، لیگ برتر هند ، هند بمبئی و پایتخت های دهلی ، مرحله یک هشتم نهایی: روهیت شارما - کاگیسو رابادا

IPL 2020 ، MI vs DC: خفاش های Rohit Sharma در طول مسابقه 56© BCCI / IPL


در حالی که سرخپوستان بمبئی و پایتخت های دهلی برای انتخاب مقدماتی 1 در دبی روبرو می شوند ، نام های بزرگ دو طرف برای تحویل لازم است. روهیت شارما ، کاپیتان MI ، که به دلیل انواع تناقضات ناخوشایند ، که بیشتر مربوط به محرومیت از تیم هند برای استرالیا است ، در تیتر اخبار قرار گرفته است ، همانقدر بازگشت کرده است که این تئوری ها را نادیده می گیرد و MI را به فینال دیگری می رساند. در حالی که بازگشت او در آخرین مسابقه لیگ بسیار دلپذیر بود ، روهیت شارما عضله و تجربه حیاتی را به بالاترین سطح مبارزه اضافه می کند. از طرف دیگر ، دی سی به بولینگ های اصلی خود ، به هدایت Kagiso Rabada ، مرد برتر لیست Purple Cap ، برای متوقف کردن شارما و بقیه افراد متجاوز MI ، شغلی دلهره آور است. اما جایزه بزرگ همین است.

اخبار

رابادا با داشتن 25 ویکت از 14 مسابقه ، در مرحله لیگ IPL 2020 هدایت گیرنده های مسابقات را بر عهده داشته است. اقتصاد او بالا است ، بیشتر به دلیل حمله ای که در مسابقات اواخر لیگ مجبور شد با آن روبرو شود ، اما شکی نیست که او یک مه دنده اصلی در بولینگ DC است.

روهیت شارما نیز بهترین IPL را نداشته است. بین بازگشت ضعیف و آسیب دیدگی ، کاپیتان MI با 264 دویدن از 10 مسابقه و میزان اعتصاب 126.92 به پایان رسیده است.

تبلیغ شده

مقدماتی 1 فرصتی برای MI و Rohit Sharma خواهد بود تا ثابت کنند باخت 10 ویکت به SRH فقط یک چشم پوشی است. Rabada و DC همچنین سعی خواهند کرد تاكید كنند كه روند باخت آنها تمام شده است.

نبرد بین این دو نفره چهره ای جذاب را رقم می زند.

مباحث ذکر شده در این مقاله