لیگ برتر هند 2020 ، سرخپوستان بمبئی و پایتخت های دهلی ، مرحله یک هشتم نهایی: جاسپریت بومرا و شیخار ضوان

IPL 2020 ، لیگ برتر هند 2020 ، سرخپوستان بمبئی مقابل پایتخت های دهلی ، مرحله یک هشتم نهایی: جاسپریت بومرا - شیخار ضوان

IPL 2020: شیخار داوان در این فصل از 14 بازی 525 اجرا کرده است.© BCCI / IPL


هنگامی که سرخپوستان بمبئی دفاع از عنوان خود را در IPL 2020 آغاز کردند ، پیشگام سرعت پیش بینی شده آنها ، جاسپریت بومرا ، در مراحل اولیه با کنجکاوی از فرم خارج می شد و اغلب توسط سایر بولینگ ها ، به ویژه ترنت بولت که مدت زمان طولانی حمله را هدایت می کرد ، از حد خارج شد. اما با پیشرفت مسابقات ، بومرا یک بار دیگر در عمل ، و به تدریج لباس رهبر بسته بولینگ را از سر گرفت. مورد شیخار داوان در رده های پایتخت های دهلی کاملاً مشابه است. او نیز متواضعانه و در بعضی مواقع کمتر از این کار را شروع کرد ، اما با نزدیک شدن به پایان کار ، چپ دست به تدریج شروع به پیدا کردن شیار خود کرد و DC او را مجبور کرد تا حد زیادی برای صعود به پلی آف تشکر کند. بنابراین ، هنگامی که این دو در روز پنجشنبه برای انتخاب مقدماتی 1 در دبی به مصاف یکدیگر می روند ، این دو ستاره دوباره زنده می شوند که سعی می کنند از یکدیگر پیشی بگیرند و طرف های خود را به فینال IPL 2020 هدایت کنند.

اخبار

در شش مسابقه اخیر MI ، بومراه دارای سه مسابقه سه ویکت است ، از جمله یک پیروزی از دهلیز پایتخت ، در حالی که او در آخرین بازی بازی نکرد.

در 13 مسابقه ، بومره 23 ویکت دارد ، فقط دو گیم از رهبر کاپیس بنفش ، کاگیسو رابادا ، گم شده است. او دارای و اقتصاد 96/6 است.

تبلیغ شده

داوان ، که به طور تصادفی اردک پیدا کرد وقتی DC آخرین بازی MI را انجام داد ، با این حال کارهای خود را انجام داده است. او در آخرین مسابقه لیگ یک ضربه حساس 54 برابر RCB بازی کرد و DC را به مقام دوم رساند. قبل از آن ، او چند امتیاز کم داشت زیرا DC تهدید به انفجار کرد اما یک قرن در برابر KXIP ، در یک دلیل از دست دادن ، او را دوباره به مسیر واقعی بازگرداند و او دوباره شروع به اطمینان خاطر می کند و این خبر خوبی برای DC است.

این یک مرحله اصلی در مقدماتی 1 خواهد بود و به خوبی می تواند سرنوشت دو طرف را شرح دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله