لیگ برتر هند ، MI مقابل DC ، مقدماتی 1: سانجی بانگر احساس می کند برای سرخپوستان بمبئی در برابر پایتخت های دهلی کار آسانی نیست

IPL 2020 ، MI vs DC ، مقدماتی 1: Sanjay Bangar احساس می کند برای سرخپوستان بمبئی در برابر پایتخت های دهلی آسان نیست

IPL 2020 ، MI vs DC ، مقدماتی 1: شیمرون هتمیر در طول مسابقه 51 شوت می زند© BCCI / IPL


سانجی بانگر سابق کریکت هند گفت که برای سرخپوستان بمبئی کار سختی که در پایتخت های دهلی در مقدماتی 1 انجام می دهند کار آسانی نخواهد بود. بنگر گفت که تیم ترکیبی “خوبی” که پایتخت های دهلی دارند ، طرف تیم Shreyas Iyer تنها تیم است که می تواند سرخپوستان بمبئی را به چالش بکشد. “بگذارید یک چیز به شما بگویم ، هر زمان که به مرحله پلی آف می رود ، مهم نیست که در گذشته چه اتفاقی افتاده است ، این روزی است که کدام تیم کریکت بهتری بازی می کند. پایتخت های دهلی ، موافقم که ممکن است تجربه بازی های زیادی در پلی آف را نداشته باشد مسابقات ، اما آنچه که آنها در این فصل پشت سر گذاشته اند بسیار حیاتی است ، “بانگر هنگام صحبت در برنامه Star Plan بازی گیم گفت.

اخبار

“موفقیت در اوایل ، ناکامی ها در نیمه آخر مسابقات بود ، و سپس یک مسابقه بسیار خوب برای صعود و بازی در مکان دوم بود. من معتقدم که نوع ترکیبی آنها از بتمن های خوب ، جوان و باتجربه هند ، باتری بولینگ های سریع خارج از کشور و چرخان های هندی ، که ترکیب خوبی از تجربه ، سرعت ، جوانی است و پس از آن اگر یک تیم وجود داشته باشد که بتواند سرخپوستان بمبئی ، پایتخت های دهلی خود را به چالش بکشد. بنابراین ، مراقب هندی های بمبئی باشید ، کار آسانی نیست ،” او اضافه کرد.

مرحله لیگ لیگ برتر هند (IPL) 2020 روز سه شنبه با حضور بومی های هند ، بمبئی پایتخت ، سانریسرز حیدرآباد (SRH) و رویال چلنجر بنگالور (RCB) به مرحله پلی آف صعود کرد.

سرخپوستان بمبئی روز پنجشنبه با پایتخت های دهلی شاخ قفل می کنند در حالی که RCB روز جمعه به مصاف SRH می رود.

مباحث ذکر شده در این مقاله