لیگ برتر هند ، KKR در مقابل RR: اوین مورگان معتقد است که شوالیه های کلکتا پس از برد بزرگ در مقابل راجستان ، نمی توانند عملکرد بهتری داشته باشند

IPL 2020: Eoin Morgan اعتقاد دارد که سوارکاران شوالیه کلکته نمی توانند پس از پیروزی بزرگ در مقابل Rajasthan Royals عملکرد بهتری داشته باشند

IPL 2020 ، KKR در مقابل RR: این پیروزی Kolkata Knight Riders را به مقام چهارم رسانده است.© BCCI / IPL


پس از پیروزی با اختلاف 60 برد در برابر Rajasthan Royals (RR) ، کاپیتان Kolkata Knight Riders (KKR) Eoin Morgan پر از ستایش بازیکنان خود بود. این دو تیم در پنجاه و چهارمین مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2020 در ورزشگاه کریکت بین المللی دبی با یکدیگر به مصاف هم رفتند که این تساوی یک برد کامل برای هر دو بود. KKR پس از اعزام به خفاش ، در مجموع 191 دوش را برای از دست دادن هفت ویکت در 20 گرایش ارسال کرد. مورگان بالاترین گلزن بود ، و در 68 نوبت 35 تحویل را در یک نوبت متشکل از پنج مرز و شش شش اجرا کرد. مرد انگلیسی از بولرهای خود که به عنوان یک واحد فعالیت می کردند ، پشتیبانی کیفی کرد تا RR را فقط به 131 محدود کند. پات کامینز ، پیس استرالیایی ، مجری ستاره بود و چهار ویکت را به خود اختصاص داد. شیوام ماوی و وارون چاكراوثی در ادامه با دو اخراج از هم جدا شدند. این پیروزی چشمگیر KKR را با افزایش نرخ خالص اجرا به مقام چهارم جدول رسانده است.

اخبار

به نظر می رسید مورگان از برد بسیار راضی است و تا حدی ابراز عقیده می کند که تیم همه جعبه ها را بدون حتی یک بار تیک زده است.

وی در جریان کنفرانس پس از بازی گفت: “فکر نمی کنم امروز دیگر می توانستیم کاری انجام دهیم. هر اتفاقی که از اینجا به بعد می افتد در دست خدایان کریکت است.”

این بازیکن انگلیسی در ادامه رویکرد تیمش را در یک درگیری حیاتی مورد بحث قرار داد و اظهار داشت که تیم مشتاق انجام یک بازی “تهاجمی با جریان آزاد” است.

“من فکر می کردم 191 نمره برابر است. من فکر می کنم هر خفاشی که برگشت گفت که ویکت زیبا برای خفاش است. و شبنم خیلی زودتر از انتظار وارد شد ، بنابراین هیچ مزیت واقعی برای آنها وجود ندارد. ما آنجا بودیم تا یک بازی رایگان داشته باشیم به هر حال بازی تهاجمی در جریان است “.

تبلیغ شده

مورگان با استقبال از عملکردهای ماوی و کامینز ، این دو را به خاطر اتخاذ “طرز تفکر تهاجمی” تحسین کرد.

وی اظهار داشت: “بازگشت شیوام ماوی خاص بود و بدیهی است پت کامینز. پیروزی در این بازی به معنای گرفتن ویکت بود ، مخصوصاً زودهنگام. بنابراین داشتن چنین ذهنیتی تهاجمی برای ما مهم بود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله