لیگ برتر لانکا: آزمونهای Batsman Ravinderpal Singh کانادا برای COVID-19 مثبت است

لیگ برتر لانکا: آزمونهای Batsman Ravinderpal Singh کانادا برای COVID-19 مثبت است

اولین دوره مسابقات لیگ برتر لانکا از 26 نوامبر تا 16 دسامبر برگزار می شود.© کریکت سریلانکا / توییتر


Ravinderpal Singh ، خفاش کانادایی ، پس از ورود به سریلانکا برای مسابقات لیگ برتر لانکا (LPL) ، آزمایش COVID-19 مثبت شده و برای درمان جدا شده است. اگرچه سینگ با همان پرواز و اتوبوس چندین بازیکن دیگر از جمله آندره راسل سفر کرده است ، اما آزمایش مثبت راویندرپال تاثیری در درگیری هیچ بازیکن یا مقام دیگری در مسابقات نخواهد داشت ، اما به گفته برگزارکنندگان مسابقات ESPNcricinfo گزارش شده

اخبار

“[Ravinderpal] برای معالجه به هتلی دیگر در این منطقه اعزام شده است که مانند بیمارستان تاسیس شده است. او درهمان هتلها نیست و همه در حباب آنها هستند. بقیه به طور معمول در حال تمرین و آماده سازی مسابقات خواهند بود. “گفت آنیل موهان ، مدیرعامل شرکت گروه IPG ، که سازمان دهنده LPL است.

Ravinderpal قرار بود برای امتیازات Colombo Kings بازی کند اما در دسترس بودن او برای مسابقات اکنون به بهبودی او بستگی دارد.

فصل افتتاحیه LPL علی رغم اینکه بازیکنان ستاره ای از جمله کریس گیل ، لاسیت مالینگا و دیگران از مسابقات خارج شدند ، هفته آینده آغاز می شود.

تبلیغ شده

در LPL ، پنج تیم حق امتیاز ، به نام های کلمبو ، کندی ، گاله ، دامبولا و یافنا در 23 مسابقه به رقابت می پردازند. کلمبو در تاریخ 26 نوامبر در بازی افتتاحیه LPL در استادیوم بین المللی کریکت ماهیندا راجاپاکسا در هامبانوتا به مصاف کندی می رود.

هر روز تا نیمه نهایی 13 و 14 دسامبر دو سر وجود دارد. فینال 16 دسامبر برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله