لیگ برتر: حکیم زیه استارز در حالی که چلسی کنار برنلی رفت و برگشت می کند


فرانک لمپارد پس از آنکه بازیساز مراکش اولین گل خود را در لیگ برتر در اولین بازی برتر انگلیس به ثمر رساند ، اعتراف کرد که از کیفیت حکیم زیهچ بسیار هیجان زده است زیرا چلسی شنبه در برنلی به پیروزی 3-0 دست یافت. شاگردان لمپارد به لطف نمایش تأثیرگذار Ziyech از ابتدا تا انتها سلطه داشتند. زیهچ اولین گل خود در چلسی را در نیمه هفته هفته کراسنودار در لیگ قهرمانان به ثمر رساند و یک نیمه خوب در نیمه اول در تورف مور باعث شد او در لیگ برتر نیز از خط خارج شود. این بازیکن 27 ساله که از آژاکس در این فصل نزدیک به تیم پیوست ، اولین بازیکن گلزنی در دو بازی ابتدایی خود برای چلسی در تمام مسابقات از زمان دیگو کوستا در سال 2014 است.

اخبار

پس از نیمه وقت کورت زوما برتری خود را دو برابر کرد و زیهو تیمو ورنر را فریب داد تا با صعود به جایگاه چهارم ، اولین پیروزی چلسی در سه بازی لیگ برتر را رقم بزند.

لمپارد گفت: “من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفته ام و واقعاً هیجان زده هستم. من می توانم شخصیت و میزان کار او را در زیر توپ ببینم.”

“امروز این را دیدید. این کمی کیفیت به ما چیز متفاوتی می بخشد.”

پس از سفر خسته کننده به روسیه ، این عملکرد اطمینان آبی پوشان بود ، پسران جدید Ziyech ، Werner و Kai Havertz نشان دادند که آنها بعد از ظهر سرد و باد گرفته در برابر حریفان فیزیکی مرعوب نخواهند شد.

چلسی که توسط تیاگو سیلوا کاملاً مارشال شده بود ، چهارمین کلین شیت متوالی را در تمام رقابت ها حفظ کرد و مشکلات دفاعی را که در ابتدای این دوره آنها را آزار می داد ، از بین برد.

از زمان مسئولیت هدایت لامپارد در سال گذشته ، این اولین باری است که چلسی کلین شیت های متوالی لیگ را حفظ می کند و اکنون در 6 بازی در تمام رقابت ها شکست نخورده است.

لمپارد گفت: “این عملکرد بسیار کاملی از ما بود. مکانی دشوار برای آمدن است. ما قسمتهای عظیمی از بازی را کنترل کردیم ، بنابراین من بسیار خوشحالم.”

“من همیشه در ابتدای فصل می دانستم که این کار آسان نخواهد بود. از ما درخواست پرواز بسیار زیاد از بلوک ها بود ، اما نمایش هایی مانند این نشان می دهد که ما کار مثبتی انجام می دهیم.”

بدون پیروزی برنلی پس از باخت در 5 مسابقه از شش مسابقه ابتدایی خود برای اولین بار از 28 تا 1927 در انتهای جدول نشسته است.

تعقیب سایه ها

بعد از مصدومیت کریستین پولیشیچ در گرم شدن قبل از بازی ، با انتقال ورنر از نیمکت بازیکنان تعویضی به تیم ، اواخر تغییراتی در ترکیب اصلی لمپارد رخ داد.

چلسی تقریباً سرد شده بود که اشلی بارنز پشت زوما قرار گرفت تا به پاس بلند جوش براونیل برسد ، اما مهاجم برنلی نتوانست خونسردی خود را حفظ کند زیرا ادوارد مندی با سرعت از خط خارج شد تا او را به یک شوت بی طرف هدایت کند.

چلسی که به سرعت از آن فرار زودهنگام خارج شد ، بیهوده درخواست پنالتی کرد که بن چیلول سعی داشت از روی عقب توسط Brownhill تحت فشار قرار بگیرد ، در حالی که سعی داشت به پاس ریس جیمز برسد.

ضربه سر حلقه ای تامی آبراهام توسط نیک پوپ ، دروازه بان تیم برنلی به گل تبدیل شد.

شاگردان لمپارد در اوج بودند و گلی که فشار آنها سزاوار بود در دقیقه 26 به ثمر رسید.

ورنر پاس Ziyech را گرفت و دوباره آن را در منطقه برنلی برای آبراهام بازی کرد.

اخراج ماهرانه ابراهیم زیهچ را از بین برد و او شوت کم خود را از 18 متری پشت پاپ بد پا قرار داد.

ورنر تقریباً دو گل درست پیش از وقفه به ثمر رساند ، در حالی که کوین لانگ آخرین ضربه را به ثمر رساند و تلاش دور از نزدیک مهاجم چلسی را مهار کرد.

میسون مونت پس از حرکت روان چلسی در اوایل نیمه دوم مستقیم به سمت پاپ شلیک کرد.

برنلی برای مدت طولانی در حال تعقیب سایه ها بود ، اما وقتی بارنز از فاصله بسیار دور از کنار دروازه شلیک کرد ، تقریبا برابر بازی ادامه یافت.

تبلیغ شده

زوما نتیجه را بدون شک در دقیقه 63 قرار داد ، مدافع فرانسوی با ضربه سر ضربه سر کرنر مونت را برای سومین گل فصل خود ملاقات کرد.

ورنر در دقیقه 70 با خاتمه کلینیکی پاس Ziyech به گل سوم رسید تا گل پنجم خود را در یک شروع چشمگیر بعد از انتقال خود در فصل نزدیک به RB لایپزیگ به ثمر برساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله