لیگ باش بزرگ به تأخیر افتاد ، مکانهای بیشتری برای استفاده استفاده می شود

لیگ باش بزرگ به تأخیر افتاد ، مکانهای بیشتری برای استفاده استفاده می شود

این اقدام در هوبارت با روبرو شدن توفانها با سیدنی سیکسرز آغاز خواهد شد.© توییتر


لیگ بزرگ باش استرالیا روز پنجشنبه یک هفته به عقب رانده شد ، اما برگزارکنندگان تأیید کردند که این بازی در چندین شهر برگزار می شود که مرزهای ایالتی پس از خاموش شدن ویروس کرونا دوباره باز می شوند. دهمین دوره مسابقات Twenty20 با هشت امتیاز از ابتدا در 3 دسامبر آغاز می شد ، اما اکنون هفت روز بعد آغاز می شود. نسخه زنان در حال حاضر به طور کامل در سیدنی پخش می شود و نگرانی هایی وجود دارد که ممکن است در مورد مردان نیز وجود داشته باشد. اما اخبار روزهای اخیر مبنی بر بازگشایی چندین مرز ایالتی ، به دنبال کاهش شدید موارد ویروس کرونا ، به هوبرت ، کانبرا ، بریزبن و آدلاید اجازه داده است تا 21 بازی را در ماه دسامبر برگزار کنند.

اخبار

مکانهای بازی در سال جدید طی هفته های آینده با امید به افزودن ملبورن اعلام خواهد شد.

آلیستر دابسون ، رئیس لیگ قهرمانان بزرگ کریکت استرالیا ، گفت: “این بدون شک پیچیده ترین وظیفه بازی است که تاکنون توسط BBL انجام شده است و ما از جایی که آن استقبال کرده ایم بسیار هیجان زده هستیم.”

“سال بسیار سختی برای بسیاری از مردم استرالیا بوده است و ما منتظر هستیم BBL را در هر ایالت در صورت شرایط مرزی به ما ارائه دهیم.”

تبلیغ شده

هر سه بازیکن بیست و بیست رتبه برتر جهان – رشید خان ، چرخاننده داوید مالان و محمد نبی ، بازیکن اصلی این مسابقات را برای بازی در این مسابقات امضا کرده اند.

قبل از اینکه ستارگان ملبورن بریزبن هیت را یک روز بعد در کانبرا برپا کنند ، این اقدام در هوبارت با روبرو شدن توفانها با سیدنی سیکسرز آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله