لیگ باش بزرگ بانوان: سوفی دیوین شوت “Freakish” را در برابر توفان های هوبارت بازی می کند. تماشا کردن

تماشا کنید: سوفی Devines

87 شکست ناپذیر سوفی دیوین شامل هشت مرز و پنج شش مورد بود.© توییتر


پرت اسکورچرز در پنجاه و یکمین بازی لیگ بیگ باش بانوان (WBBL) با 10 ویکت هوبارت هوریکانس را شکست داد. Scorchers توانستند هدف 135 دویدن را فقط در 14.4 بازی بدرقه کنند و این امر را 87 نفر بدون شکست توسط سوفی دیوین ، کریکت نشین نیوزلند انجام دادند. دست کشیدن Devine شامل هشت مرز و پنج شش حالت است. با این حال ، ضربه ای که توجه را به خود جلب کرد یک “عجیب” بود و از روی پوشش اضافی به پشت پا برخورد کرد. Devine در تلاش برای ضربه محکم به توپ ، خود را از روی پاهای خود دور کرد ، و مرز آن را شبیه به یک ضربه هاکی توسط مفسران توصیف کرد. عکس در یک ویدیوی توئیت شده توسط حساب رسمی توئیتر WBBL ثبت شده است. زیرنویس این توییت را می خوانید: “این از سوفی دیوین بسیار عجیب است! # WBBL06”.

اخبار

ضربه Devine بیشتر از دستگیره توییتر Scorchers قدردانی کرد. با استفاده از شکلک «آتش» و «عضلات دوسر بازو» واکنش این حق رای را بخوانید: «# MADETOUGH.

دروازه بان دیگر از طرف دیگر کریکت استرالیایی ، بت مونی ، در انتهای دیگر ، که 36 توپ 48 را به ثمر رساند ، حمایت کرد. ضربه مونی شامل پنج مرز بود.

پیش از این ، طوفان های هوبارت در مجموع به 134 دوش برای از دست دادن شش ویکت در 20 گرایش محدود شده بود. نیکولا کری درب بازکن بالاترین راندمان بود ، در 31 زایمان 31 بار را تحویل گرفت که شامل پنج مرز بود.

تبلیغ شده

اما تامسون پس از نیکولا بیشترین دویدن را به ثمر رساند و یک توپ 23 توپی را ثبت کرد که شامل دو مرز و شش عدد بود.

سامانتا بتس انتخاب توپچی ها بود و دو اخراج را به خود اختصاص داد. نیکول بولتون ، تانئه پسل و هدر گراهام یک قطعه ویکت را انتخاب کردند.

مباحث ذکر شده در این مقاله