لیفت صورت با جراحی

اگر حجم گونهها از بین رفته باشد و صورت فرورفته به نظر برسد، پزشک برای حجمدهی به گونه از ژل یا چربی استفاده میکند. این عمل جراحی همچنین باعث از بین رفتن خطوط اطراق چشم و ابرو نیز خواهد شد. از جمله ی مهمترین دلایلی که افراد اقدام به انجام عمل لیفت صورت می کنند ،افتادگی ،شلی و پژمردگی پوست می باشد.پزشک با برداشتن پوست های اضافه می تواند ؛بغب ،پوست پژمرده اطراف چشم ها و در حالت کلی پیری پوست را درمان نماید.درست است که این بخش اط جراحی لیفت صورت از جمله مهمترین قسمت های آن می باشد ولی اغلب جراحان به این نتیجه دست پیدا کرده اند که کشیدن پوست همراه با ترمیم ساختارهای زیرین صورت ،دارای نتایجی مطلوب تر و طبیعی تر بوده و سبب ایجاد یک چهره ی جوان تر برای فرد می شود. در دهه ی اخیر این اسامی پرتکرار تر شده اند. بدیهی است که ارائه خدمات با کیفیت تر و برخورداری از تجهیزات مدرن تر در یک کلینیک درمانی، سبب رضایت بیشتر و افزایش هزینه می شود. باید بگوییم که روش های قدیمی لیفت صورت ساده بوده و چندان پیچیدگی نداشتند در این روش ها تنها لایه های سطحی پوست را می کشیدند ،ولی در روش های نوین لیفت صورت ،ساختارهای زیرین صورت یا SMAS (سیستم عضلانی آپونوروتیک سطحی ) را نیز کشیده و لیفت می کنند.به تدریج با افزایش سن پوست انسان شل شده و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد بنابراین چربی اطراف چشم و دیگر ساختارهای صورت نیز شل شده و افتادگی پیدا می کند.در حال حاضر جراحان قبل از کشیدن لایه سطحی پوست نخست ساختارهای زیرین صورت را بازآرایی کرده و پیکر بندی آن ها را جوان تر می کنند.

در انتخاب بهترین جراح لیفت شقیقه باید به این فاکتورها دقت کنید: مهارت جراح، تجربه و سابقه جراح، نحوه مشاوره قبلاز جراحی و انتخاب بهترین روش عمل، نحوه همراهی تیم جراحی و مشاوره در دوران لیفت شقیقه با نخ نقاهت، قیمت جراحی. چنانچه افرادی که قصد انجام عمل لیفت شقیقه را دارند ؛قبل از اقدام به این کار ،آمادگی های لازم پیش از جراحی لیفت صورت را به دست آورند ،این کار می تواند آرامش و سلامت افراد را قبل از عمل ،هنگام عمل و بعد از آن تضمین نماید.باید بگوییم که نکاتی که لازم می باشد تا این افراد رعایت نمایند در در جلسه مشاوره پیش از عمل به آنها گفته خواهد شد.این افراد باید همه دستورالعمل های پزشک معالج خود را رعایت نمایند. هزینه لیفت شقیقه با نخ نسبت به روش جراحی به مراتب پایینتر است اما باید به این نکته نیز دقت کرد که لیفت با نخ حداقل تا 3 بار نیاز به تکرار دارد و نتیجه آن دائمی نیست. این روش نسبت به روش جراحی باز قیمت کمتری دارد، دوران نقاهت کوتاهتر و آسانتری دارد اما درمقابل، تغییرات ایجاد شده در این روش به مراتب کمتر از روش جراحی باز است. برای کسانی که خواستار تغییرات متوسط هستند این روش مناسب و مقرون به صرفه است.

این عمل حتی برای جوانان جهت زیباتر نشان دادن حالت چشم ها نیز انجام پذیر است. فردی که قصد انجام این عمل زیبایی را دارد در صورت سیگاری بودن باید حداقل دو هفته قبل از عمل سیگار کشیدن را کنار بگذارد ،زیرا سیگار کشیدن از جریان آزاد اکسیژن در بدن جلوگیری خواهد کرد ،لذا سبب خواهد شد تا مدت زمان دوره نقاهت فرد بیمار طولانی شده و امکان دارد سبب بروز عوارض دیگری نیز بشود .در ضمن باید توجه شود که مصرف برخی داروها و مکمل های غذایی همانند آسپرین ،داروهای رقیق کننده ی خون و ویتامین E می توانند موجب بروز عوارضی بعد از عمل جراحی گردندبنابراین بهتر می باشد که فرد متقاضی داروهای خود را بر طبق دستورالعمل های دکتر تغییر دهد. عوارض و خطرات لیفت با جراحی بیشتر از روشهای دیگر است. هزینه روشهای مختلف لیفت چقدر است؟ همان طور که در مقاله هایی قبلی نیز اشاره داشتیم به تدریج با افزایش سن ما انسان ها از پوست قسمت های مختلف بدن ما از جمله پوست صورت ما دچار شلی و چین و چروک می شود و این مسئله زیبای انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهد و برای همین هم می باشد که می توان برای جوان سازی قسمت های مختلف بدن از جمله صورت از عمل زیبایی لیفت استفاده نمود و در این میان لیفت شقیقه جهت جوان سازی قسمت یک سوم یالایی صورت یعنی قسمت بیرونی چشک ها ،قسمت بیرونی ابروها و پیشانی و قسمت بالایی گونه ها مورد استفاده قرار می گیرد .استفاده از عمل زیبایی لیفت شقیقه با استفاده از روش های مختلف ،شقیقه را به آرامی لیفت کرده ،پوست این ناحیه را کشیده و خطوط پنجه کلاغی را برطرف می سازد.

جراحان مختلف قیمتهای مختلفی برای جراحی خود در نظر میگیرند که از 8 میلیون تومان شروع شده و بعضا تا 30 میلیون تومان هم متغیر است. هزینه لیفت شقیقه در مجموعه الو جراح به طور متوسط 12 میلیون تومان است. هزینه آن متغیر و بین 2 تا 8 میلیون تومان است. از جمله این روشها لیفت شقیقه با بوتاکس است. این کار موجب می شود که تنش کمتری برای پوست به وجود آمده و ماندگاری نتایج لیفت صورت بیشتر گردد.لذا از جمله مزایای لیفت صورت مدرن بازیابی و جوان سازی پیکربندی ماهیچه های صورت ، چربی صورت و بافت های پیوندی می باشد. افرادی که قصد انجام لیفت شقیقه را دارند باید به یک کلینیک پوست و موی معتبر مراجعه کنند در کلینیک پوست و مو پوست فرد را بررسی کرده و مورد ارزیابی قرار می دهند و در مورد تاریخچه پزشکی او صحبت می کنند تا متخصص به این نتیجه برسد که این فرد برای انجام عمل لیفت شقیقه مناسب می باشد .و همچنین فرد متقاضی هر سوالی که در مورد این عمل زیبایی داشته باشد می تواند مطرح نموده و پاسخ قانع کننده دریافت کند و سپس یک وقت برای انجام عمل زیبایی لیفت شقیقه برای فرد مشخص می شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد لیفت شقیقه دیجی کالا بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.