لوئیس همیلتون در سال 2021 برای مقاومت مجدد در برابر “نسل جدید” آتش زد


لوئیس همیلتون و تیم مرسدس او فصل آینده هنگامی که او پیگیری خود برای دستیابی به یک عنوان هشتمین رکورد جهانی را که مشتاق احساساتش برای حقوق بشر و رفاه جهانی است آغاز می کند ، با عزم جدی دوباره رقبا مواجه خواهند شد. پس از یک فصل ناخوشایند که آنها را در ثبت نام پیروزی ندیده است ، مشهورترین تیم فرمول یک ، فراری ، سرمایه گذاری زیادی در بازگشت خواهد کرد در حالی که ردبول ، که نزدیکترین مربی به مرسدس مطابقت داشته است ، به دنبال سازگاری و سرعت بیشتر برای کاهش فاصله است.

اخبار

برای قهرمان هفت بار تازه تاجگذاری شده ، این به معنای یک چالش خطرناک دیگر برای تاج وی از سوی “نسل جدید” رانندگان به رهبری ماکس ورستاپن و چارلز لکلرک است که تلاش می کنند برتری و سرعت بی امان او را مطابقت دهند.

روز یکشنبه ، هر دو مرد جوان طعمه جوانی نسبی خود شدند و مرتکب اشتباهاتی شدند در حالی که همیلتون ، با استفاده کامل از تجربه و بلوغ خود ، یک پیروزی چشمگیر به وجود آورد که از قبل بعید به نظر می رسید.

رقیب و دوست قدیمی همیلتون ، سباستین وتل ، قهرمان چهار دوره ، ممکن است در صورت تحقق پتانسیل نشان داده شده توسط لباس سابق Racing Point ، با تیم جدید خود ، استون مارتین ، به عنوان یک تهدید ظاهر شود. سرخیو پرز که قرار است ماه آینده صندلی خود را به فتل واگذار کند ، روز یکشنبه قبل از فراری خود دوم شد.

با این حال محتمل ترین سناریو ، تکرار برتری بریتانیایی با مرسدس در بالا و هم تیمی ، والتری بوتاس ، است که پیشنهاد دیگری برای کسب عنوان قهرمانی ارائه می دهد.

رقبای آنها ممکن است آنها را سخت و دشوار اجرا کنند ، اما با بسته ای از مقررات جدید که در سال 2022 منتشر می شود ، بعید است فصل آینده همان فرصت را برای تنظیم مجدد فراهم کند.

مرسدس نیز هنگامی که در مارس در ملبورن شروع به کار مجدد مسابقه کند ، به آینده نگاه خواهد کرد و ممکن است آسیب پذیر باشند ، اما در همیلتون ، همانطور که گرندپری ترکیه دوباره ثابت کرد ، آنها بدون توجه به سن ، در بسته F1 صاحب آس هستند.

از زمان از دست دادن عنوان قهرمانی سال 2016 مقابل هم تیمی خود در آن زمان نیکو رزبرگ ، همیلتون چهار پیروزی متوالی قهرمانی را کسب کرد تا بزرگترین قهرمان این ورزش شود.

– ‘تازه شروع’ –

پیروزی وی در شرایط خیانتکار از ششم در مسابقات استانبول یکی از بهترین های او بود و رکورد دیگری را برای او به ارمغان آورد که قبلاً در اختیار مایکل شوماخر بود: بیشترین پیروزی توسط راننده با همان تیم – 73.

آلمانی 72 بار با فراری به پیروزی رسید ، اما همیلتون در همان روزی که با کل عناوین خود برابر بود ، این امتیاز را پشت سر گذاشت و در 26 مسابقه کمتر این کار را انجام داد. او همچنین رکورددار بیشترین برد ، قطب ، سکوها و امتیازات پایان است.

ورستاپن که به عنوان بزرگترین ستاره بعدی این ورزش شناخته می شود ، تصدیق کرد که پس از پایان هفته آخر هفته اشتباه خود ، این ادله بزرگ در ادای احترام به مرد انگلیسی تأیید کردند که هنوز کار در حال انجام است.

روز یکشنبه ، همیلتون هشدار داد که احساس می کند “تازه شروع کرده است” ، توضیح داد که جنبش زندگی سیاه و سفید به او انرژی و هدف داده است.

در 35 سالگی ، او به عنوان اولین و تنها قهرمان سیاه پوستان ورزش خود ، چهره ، صدا و ضمیر F1 شده است و از این سیستم عامل برای پشتیبانی از موضوعاتی که وعده های تغییر امسال را به همراه داشته استفاده می کند.

وی در شبکه های اجتماعی گفت: “من نه تنها تمایلم به پیروزی در مسیر ، بلکه تمایل به کمک به ورزش و دنیای ما برای تبدیل شدن به تنوع و فراگیرتر شدن ، رانده شده ام.”

“من به شما قول می دهم که مبارزه برای تغییر را متوقف نخواهم کرد. ما یک راه طولانی در پیش داریم ، اما من به تلاش برای برابری در ورزش و جهان بزرگتری که در آن زندگی می کنیم ادامه خواهم داد.”

هم تیمی سابق وی در مک لارن ، قهرمان سال 2009 جنسون باتون ، معتقد است که تمایل ورزشی برای ادامه رکوردها و شکستن همیلتون نیز تقویت خواهد شد.

تبلیغ شده

وی به اسکای اسپورت گفت: “او می خواهد بیش از دیگران قهرمان مسابقات جهانی شود و من مطمئن هستم که این موضوع را دوست خواهد داشت.” “رانندگان همیشه می گویند” ما به اعداد نگاه نمی کنیم ، مقایسه نمی کنیم “، اما شما وقتی عناوین جهانی یکسانی دارید ، همیشه خود را با مایکل شوماخر مقایسه می کنید.

“این دو نفر افراد خارق العاده ای هستند ، از نظر شخصیت و نحوه مسابقه بسیار متفاوت هستند ، اما به همان اندازه که با استعداد هستند. لوئیس در مکان مناسب برای شکستن رکورد مایکل است و من واقعاً فکر می کنم که او سال آینده این کار را انجام دهد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله