لوئیس همیلتون در حالی که رومن گروسژان از سقوط با گلوله آتشین نجات پیدا کرد ، برنده GP بحرین است

لوئیس همیلتون در حالی که رومن گروسژان از سقوط با گلوله آتشین نجات پیدا کرد ، برنده GP بحرین است

لوئیس همیلتون در 95 مسابقه فرمول 1 خود پیروز شد.© خبرگزاری فرانسه


لوئیس همیلتون روز یکشنبه در مسابقه بزرگ جایزه بزرگ بحرین در یک مسابقه تحت الشعاع یک تصادف وحشتناک راننده فرانسوی رومین گروسژان به پیروزی رسید. همیلتون بریتانیایی ، که برای آخرین بار در ترکیه با رکورد برابر با هفتمین بار به عنوان قهرمانی رسیده بود ، تیم Red Bulls ماکس ورستاپن و الکساندر آلبون را برای کسب 95 امین پیروزی خود در F1 برگزار کرد. بعد از اینکه Grosjean از یک برخورد ترسناک با مانعی در دامان ابتدایی جان سالم به در برد ، مسابقه به تأخیر افتاد. وی پس از تصادف با شکستگی دنده و سوختگی دست و پایش به بیمارستان منتقل شد که به دنبال آن تصادف دیگری منجر به نجات راننده ریسینگ پوینت لنس استرول از ماشین واژگونی خود شد.

اخبار

لاندو نوریس قبل از هم تیمی خود در مک لارن ، کارلوس ساینز ، چهارم شد و پیر گسلی در رده هفتم آلفا تاوری و دانیل ریکیاردو از رنو قرار گرفت.

هم تیمی همیلتون مرسدس ، والتی بوتاس ، هشتم شد و دچار پنچری شد ، پیش از استبان اوکون در رنو دوم و چارلز لکلرک از فراری.

تبلیغ شده

پیروزی همیلتون ، یازدهمین فصل قهرمانی ، باعث شد 131 امتیاز از بوتاس در مسابقات قهرمانی که قبلاً نیز به دست آورده بود فاصله داشته باشد.

با این حال ، واکنش اولیه او برای گروسژان تسکینی بود. “دیدن چنین تصویری تکان دهنده بود و نشان دهنده کار شگفت انگیز F1 و FIA است که وی انجام داده است تا از چنین چیزی دور شود.”

مباحث ذکر شده در این مقاله