لوئیز ماچادو بریس به نجات شمال شرقی یونایتد کمک می کند تا تساوی 2-2 با بنگالورو FC


لوئیز ماچادو دو گل زد در حالی که NorthEast United تساوی 2-2 مقابل بنگالورو FC را در یک مسابقه سوپرلیگ هند در روز سه شنبه حفظ کرد. مردان جرارد نوس با یک ضربه اتفاقی از ماچادو (چهارم) زودتر پیش افتادند اما بنگالورو از طریق خوانان (سیزدهم) پاسخ داد و اودانتا سینگ (70 ام) را جایگزین کرد. درست زمانی که آبی پوشان به دنبال پیروزی بودند ، ماچادو (78 ام) دوباره ضربه زد تا تیمش یک امتیاز کسب کند. NEUFC در حالی که فقط در دقیقه چهار به گل رسید بهترین شروع را داشت.

اخبار

روچارزهلا در محوطه جریمه شلیک کرد و شوت دروازه را به بیرون زد. ضربه او به هم تیمی اش ماچادو برخورد کرد و گورپریت سینگ ساندو دروازه بان بنگالورو فقط وقتی یك توپ وارد دروازه شد فقط ناامیدانه می تواند نگاه كند.

اما بنگالورو به جای این که با گل زودهنگام درگیر شود ، با حملات گسترده ای پاسخ داد و سرانجام گل تساوی خود را پیدا کرد زیرا برتری NEUFC بیش از ده دقیقه طول کشید.

یک پرتاب Rahul Bheke باعث ایجاد انواع و اقسام هرج و مرج در محوطه NEUFC شد و این به دست خوانان افتاد که ضربه اول او دروازه تور را پیدا کرد.

در نیمه اول بنگالورو چندین موقعیت برای برتری داشت و کارلس کوادرات ، مربی آنها از این کار ناراضی بود.

آشیک کورونیان ، در دقیقه 19 ، بعد از یک دویدن فوق العاده شوت از راه دور زد. هفت دقیقه بعد ، هارمانجوت خابرا با دیدی باز به دروازه خود را در درون محوطه جریمه یافت اما ضربه او نیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

NEUFC در اواخر نیمه اول نزدیک بود چون Gurpreet مجبور بود برای جلوگیری از بازی آزاد یک بازیکن آزاد Machado ، کشش بگیرد. اما این بنگالورو بود که بر نیمهی مسلط بود و مالکیت 62 درصدی آنها در آن دوره ، گواه این امر بود.

نیمه دوم آبی پوشان همان نیمه اول را به پایان رساندند – مالکیت توپ را در اختیار داشتند ، موقعیت هایی ایجاد می کردند اما موفق به پرداخت پول نشدند.

بنگالورو سرانجام در دقیقه 70 پس از مدافعان شل از دفاع از کوه های لندر ، برتری خود را به دست آورد.

سونیل چتری با ضربه سر خود را در لبه محوطه جریمه بدست آورد و آن را به سمت تیر دور هدایت کرد.

دیلن فاکس باید آنرا پاک می کرد اما اجازه می داد تا در مسیر هجوم اودانتا ، که ضربه اش زیر دست دروازه بان گورمیت رخ داد ، غلت بزند.

تبلیغ شده

روی خط لمسی ، کوادرات به وجد آمد اما خوشحالی او دیری نپایید که خوانان از یک قهرمان به یک شرور رفت زیرا عدم موفقیت در برخورد با یک توپ از خط میانی باعث شد ماچادو خودش را آزاد کند و از کنار گورپریت عبور کند و گل تساوی را به دست آورد.

این گل منجر به یک کوارتر آخر دیوانه وار شد و هر دو تیم فرصت های کسب یک برنده را پیدا کردند.

مباحث ذکر شده در این مقاله