لزوم استفاده از کارتن اسباب کشی در حمل و نقل بار

اگر می‌خواهید وسایل شما در حین جابجایی و اسباب کشی، آسیب نبیند، باید از کارتن اسباب کشی استفاده کنید. بدون شک اگر تا به حال تجربه‌ی نقل مکان را داشته باشید، با خسارت و آسیب دیدگی وسایل خود در حین جابجایی مواجه شده‌اید. این مشکلات که به دلیل بسته بندی نامناسب به وجود می‌آید، با استفاده از کارتن‌های چند لایه‌ی مخصوص به حد زیادی کم می‌شود و وسایل شما به سلامت به مقصد جدید خواهد رسید.

انواع کارتن اسباب کشی

کارتن‌های مخصوص حمل اثاثیه دارای استحکام زیادی بوده و برای نگهداری، حمل و بسته بندی نمودن اجسام ظریف و حساس مناسب هستند. این کارتن‌ها برای جابجایی وسایل سنگین و حجیم و یا وسایلی که شکننده یا ظریف هستند، بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

جالب است بدانید که کارتن‌های اسباب کشی در چند مدل مختلف تولید و روانه بازار می‌شوند. به طور کلی این محصولات از طریق لایه بندی‌های مختلف دسته بندی می‌شوند. در ادامه با برخی از انواع کارتن اسباب کشی آشنا می‌شویم:

* کارتن اسباب کشی 2 لایه

این کارتن از دو لایه‌ی آستر و فلوتینگ ساخته می‌شود. البته مقاومت این دست از کارتن‌ها نسبت به سایر کارتن‌های اسباب کشی کمتر است.

ترتیب لایه‌ها: فلوتینگ، آستر

کاربرد: مخصوص بسته بندی داخلی

* کارتن اسباب کشی 5 لایه

این کارتن نیز دارای دو لایه فلوتینگ و سه لایه آستر است و مقاومت نسبتا بالایی دارد.

ترتیب لایه‌ها: آستر، فلوتینگ، آستر، فلوتینگ، آستر

کاربرد: مخصوص صنعت

* کارتن اسباب کشی 7 لایه

استحکام این کارتن‌ها به اندازه‌ای است که می‌توان از آن به جای جعبه‌های چوبی نیز استفاده کرد. حمل مواد شیمیایی یا کالاهایی که نیازمند حمل و نقل خاص است، به دلیل وجود 3 لایه فلوتینگ با این کارتن‌ها صورت می‌گیرد.

ترتیب لایه‌ها: آستر، فلوتینگ، آستر، فلوتینگ، آستر، فلوتینگ، آستر

کاربرد: مخصوص جعبه‌های حمل و نقل و ظروف شیمیایی

چرا باید از کارتن‌های اسباب کشی استفاده کنیم؟

یکی از دلایلی که مشتریان را ترغیب به استفاده از کارتن‌های چند لایه برای اسباب کشی می‌کند، بدنه محکم است. علاوه بر استحکام بالایی که این جعبه‌ها دارند، قیمت پایین و اشغال فضای کم می‌تواند از دیگر مزیت‌های این محصولات باشد. بنابراین اگر می‌خواهید وسایل حساس یا سنگین خود را به راحتی جابجا کنید و از آسیب دیدن کالاهای با ارزش خود جلوگیری نمایید، می‌توانید از این کارتن‌ها استفاده کنید.

مزایای استفاده از کارتن‌های اسباب کشی

حمل اثاث و وسایل خود با استفاده از کارتن اسباب کشی مزیت‌های زیادی دارد. در ادامه با برخی از ویژگی‌های مثبت استفاده از این کارتن‌‌ها آشنا خواهید شد:

* وسایل خود را به راحتی جابجا کنید

وزن کم این کارتن‌ها سبب شده تا بسته بندی، بارگیری و تخلیه وسایل به راحتی هر چه تمام تر ممکن شود.

* وسایل خود را از ضربه دیدن محافظت کنید

کیفیت بالای این کارتن‌ها و استفاده از چندین لایه‌ای که مانند شربه گیر عمل می‌کنند باعث خواهد شد تا در طول حمل و نقل نیروی کمتری به وسایل شما وارد شود و به این ترتیب لوازم شما از هرگونه آسیبی دور بماند.

* در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید

قیمت کارتن‌های مخصوص اسباب کشی پایین است. از آن جا که ماده اولیه ساخت این محصولات بسیار ارزان بوده و در همه جا به راحتی در دسترس است، هزینه نهایی تولید آن‌ها و در نهایت قیمت نهایی برای مشتریان نیز کاهش یافته است.

* از این کارتن‌ها برای بازاریابی استفاده کنید

این کارتن‌ها برای چاپ و نوشتن گزینه‌ی مناسبی هستند و انواع چاپ مانند لیتو، دیجیتال و صفحه توسط این کارتن پشتیبانی می‌شود. به همین جهت می‌توان از این کارتن‌ها به عنوان روشی معتبر و کارآمد برای بازاریابی و تبلیغات شرکت‌های خدماتی نیز بهره برد. بدین منظور می‌توان اطلاعات مدنظر شرکت را روی کارتن چاپ نمود.

* سایز و رنگ موردنظر خود را انتخاب کنید

کارتن اسباب کشی در طرح و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود و در سایر های گوناگونی به بازار عرضه می‌شود. این موضوع دست مشتری را برای انتخاب محصول مناسب باز گذاشته است.

* کارتن‌های اثاث کشی با محیط زیست سازگار هستند

از ویژگی‌های مثبت این محصولات سازگاری با محیط زیست است. یکی از نکات مثبت این کارتن‌ها قابلیت بازیافت و استفاده مجدد از آن است. اگر به محیط زیست خود علاقه دارید، بهتر است از این کارتن‌ها استفاده کنید، چرا که در این صورت آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌شود.

با وجود همه‌ی ویژگی‌های مثبتی که کارتن‌های اسباب کشی دارند، نباید معایب آن‌ها نادیده گرفت. این کارتن‌ها در معرض فشار بالا تغییر شکل می‌دهند و قابلیت خرد و پاره شدن را دارند. همچنین ضد آب نبودن را باید به دیگر ویژگی‌ منفی این محصول اضافه کرد. اما در مجموع باید استفاده از کارتن اسباب کشی را یک امر ضروری برای حمل و نقل وسایل لحاظ کرد. چون که مزایای این کارتن‌ها بسیار بیشتر از معایب آن‌ها است.

تفاوت کارتن اسباب کشی با کارتن معمولی در چیست؟

کارتن‌های اثاث کشی مزیت‌های بی شماری دارند. قابلیت بازیافت این محصولات، تنوع در نوع و مدل و همچنین استحکام بالا از مزایای این کارتن‌ها به شمار می‌رود. مزایایی که کارتن‌های معمولی از آن بی بهره هستند.

از سوی دیگر تفاوت عمده‌ی دیگر این دو کارتن در ساختار آن‎‌ها نهفته است. در ساخت کارتن‌های چند لایه از لایه‌های مختلفی مانند آستر و فلوتینگ استفاده شده است. از فلوتینگ به عنوان قلب این کارتن‌ها یاد می‌شود، چون که عملکردی مانند بالشتک دارد و در برابر ضربات مختلف اجسام داخل کارتن را به خوبی حفاظت می‌نماید.

بنابراین با توجه به ویژگی‌هایی که کارتن‌های اثاث کشی دارند، برای بسته بندی و حمل اثاث خانه مانند وسایل الکترونیکی، تلویزیون، ظروف شیشه‌ای و سایر لوازم حساس بسیار موثر خواهند بود.البته برای اطمینان و محافظت بیشتر از وسایل خود بهتر است که وسایل خود را پس از قرار دادن در یک ملحفه در داخل این کارتن‌ها بارگذاری کنید. در این صورت احتمال آسیب دیدگی تا حد زیادی کم خواهد شد.

قیمت کارتن اسباب کشی چقدر است؟

این محصولات با توجه به سایز و لایه‌های مختلفی که به بازار عرضه می‌شوند، قیمت مختلفی نیز دارند. اما در هر صورتی استفاده از کارتن‌های چند لایه برای اسباب کشی امری مفید بوده و سبب صرفه جویی در هزینه خواهد شد. در صورتی که قصد خرید کارتن اسباب کشی به صورت عمده یا تکی را دارید، می‌توانید این محصولات را از سایت الو کارتن خریداری کنید. الو کارتن از معدود توزیع کنندگان کارتن‌های چند لایه با قیمت مناسب در سراسر ایران است. تمامی مشتریانی که از این سایت خرید کرده‌اند، همواره از کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده رضایت داشته‌اند.