لالیگا: زین الدین زیدان بعد از سود رئال مادرید از سودای دروازه بان فضای تنفسی پیدا کرد

لالیگا: زین الدین زیدان بعد از اینکه رئال مادرید از گل های زوزه کش سود برد نفسش راحت شد

رئال مادرید با نتیجه یک بر صفر سویا را شکست داد تا به رده سوم جدول امتیازات لالیگا برسد.© توییتر


زین الدین زیدان روز شنبه هنگامی که یک گل به خودی بونو ، دروازه بان سویا به پیروزی 1-0 رئال مادرید در مقابل سویا داد ، برخی از فشارها را از بین برد. بونو در نیمه دوم تلاش وینیسیوس جونیور را به تور خود هدایت کرد و به شاگردان زیدان اجازه داد تا پس از اولین پیروزی در لیگ از ماه اکتبر ، در رده سوم جدول قرار بگیرند. از آنجایی که مادرید در نیمه هفته با شکست 2-0 مقابل شاختار دونتسک روبرو شد تا امیدهای خود را برای صعود در لیگ قهرمانان حفظ کند ، گزارش های مطبوعاتی در اسپانیا مائوریسیو پوچتینو ، سرمربی سابق تاتنهام و رائول مهاجم سابق مادرید را به کار زیدان مرتبط کرد. زیدان با تغییر کاسمیرو و وینیسیوس به جای مارتین اودگارد و مارکو آسنسیو در اوکراین دو تغییر ایجاد کرد.

اخبار

ژولن لوپتگی ، سرمربی سابق مادرید ، بونو را به ترکیب اصلی برگرداند ، زیرا چهار بازی با ویروس کرونا را از دست داد که شامل شکست سنگین چهارشنبه اروپا از چلسی بود.

بونو از مراكش ابتدا شروع به لرزش كرد چون تلاش وي براي پاك كردن داخل محوطه جايگاه وي توسط وينيسيوس مهار شد.

او خطای روی خط خودش را با وجود تلاش های کریم بنزما جبران کرد.

دروازه بان اسبق خیرونا در وقت استراحت با ضربه ای مرتب از دقیقه 38 بازی بنزما ، تیم ها را مساوی نگه داشت ، اما اشتباه مهم او 10 دقیقه به نیمه دوم رسید.

فرلاند مندی قبل از سر خوردن وینیسیوس ، یک سانتر کم در منطقه انجام داد تا او را به سمت دروازه هدایت کند.

بونو بیرون آمد تا فضا را ببندد اما تلاش لنگش وینیسیوس را وارد دروازه خود کرد.

سوسو میزبان ، اولین حضور خود را از اواخر اکتبر انجام داد و لوکاس اوکامپوس دیرهنگام فرصت تساوی را داشت اما مردان زیدان قبل از بازی حساس گروه چهارشنبه در برابر گروه بوروسیا مونشنگلادباخ ، یک روحیه را بردند.

تبلیغ شده

بعداً ، اتلتیکو مادرید و مهاجم خوش فرم Joao Felix می توانند بالاتر از رئال سوسیداد قرار بگیرند و در حالی که بارسلونا راهی کادیز می شوند ، در جایگاه نخست قرار بگیرند.

سوسیداد روز یکشنبه به دپورتیوو آلاوس سفر می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله