لالیگا: آلاوز داون رئال مادرید در حالی که اتلتیکو مادرید با رهبران رئال سوسیداد هم سطح می شود


رئال مادرید روز شنبه در خانه خود مقابل آلاوس در لالیگا باخت 2-1 به دلیل شکست رقبای خود در اتلتیکو با پیروزی رئال سوسیداد ، پس از گسترش برد به شش مسابقه ، به رئال مادرید صعود کرد. لوکاس پرز در استادیوم آلفردو دی استفانو در دقیقه 5 پنالتی گرفت و ژوزلو پس از اشتباه افتضاح تیبو کورتوا ، دروازه بان ، یک گل دوم را بعد از نیمه وقت اضافه کرد. کاسمیرو در 86 دقیقه به رئال حیات نجات داد اما آلاوز یک پیروزی را حفظ کرد و آنها را به مقام نهم رساند. مادرید در رده چهارم و شش امتیاز عقب مانده از رئال سوسیداد و اتلتیکو دیگو سیمئونه باقی مانده است.

اخبار

زین الدین زیدان ، سرمربی رئال که تیمش پیروزی 2-0 صفر در اواسط هفته در اینترمیلان را با شکست برای سومین بار در 10 بازی لیگ این فصل بدست آورد ، گفت: “من هیچ توضیحی ندارم.”

“ما لحظات خوب و بد را متناوب می کنیم. روز دیگر در میلان مسابقه خوبی برگزار کردیم و امروز ، سه روز بعد ، نمایش خانگی مانند آن را به نمایش گذاشتیم.”

وی افزود: “این بدترین شروع ما در یک مسابقه در این فصل بود.” “ما نمی توانیم جریان مسابقه را تغییر دهیم. این فکر من و بازیکنان را نیز آزار می دهد. مشکلی که در حال حاضر داریم قوام است.”

پس از یک دقیقه سکوت به احترام دیگو مارادونا ، با رعایت ادای احترامات سخت در اسپانیا در پایان مرگ اسطوره آرژانتین ، رئال خیلی زود عقب افتاد که ناچو یک کرنر را زد.

پرز یک ضربه ایستگاهی فراتر از کورتوا را ایجاد کرد تا آلاوز را پیش بیاندازد و مهاجم باید یک ثانیه ضربه می زد وقتی که او از روی دروازه بازی کرد ، تراشه تلاشش توسط دروازه بان رئال کنار گذاشته شد.

شب مادرید از بدتر به بدتر شد وقتی که ادن هازارد 28 دقیقه بعد از ضربه ، مجبور به اخراج شد ، این آخرین لیست طولانی از شکست های آسیب دیدگی ستاره بلژیکی است.

در حالی که دفع مضاعف دفع مضاعف توسط فرناندو پاچکو تونی کروس را انکار کرد ، زوزه کش کورتوآ در دقیقه 49 گل دوم را به ژوزلو هدیه داد که پاس بی طرف مستقیم به جلو رفت که از 30 متری به خانه هدایت شد.

ضربه سر ماریانو دیاز قبل از این که کاسمیرو از فاصله نزدیک به ضربه ضربه برخورد کند ، پاچکو از تلاش وینیسیوس جونیور جلوگیری کرد ، اما آلاوز به سختی دروازه را گرفت و ایسکو با ضربه آخر دروازه را دفع کرد.

در اوایل روز ، اتلتیکو یک مسابقه فشرده را در والنسیا با نتیجه 1-0 برگزار کرد که منجر به شکست بدون شکست لیگ خود به 25 مسابقه شد.

آنها دوم باقی می مانند اما با یک بازی در اختیار دارند که 23 دقیقه با سوسیه داد برابر هستند و به لطف گل 11 دقیقه ای خودی تونی لاتو.

اتلتیکو خسیس در 9 مسابقه خود در این فصل لیگ فقط 2 بار شکست خورده است و فقط دو گل کمتر از سوسیه داد ، گلزن برتر لالیگا ، که روز یکشنبه میزبان ویارئال در رده سوم است ، به ثمر رسانده است.

سیمئونه با اشاره به بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که تیمش 4-2 پیروز شد ، گفت: “ما از ماه آوریل ، از آن مسابقه فوق العاده در لیورپول ، پیشرفت زیادی کرده ایم.”

“بازگشت به لالیگا (پس از اولین قفل) بسیار خوب بود و تیم در حال شروع به نشان دادن نشانه های دلگرم کننده بود. این نتیجه پیشرفت همه بازیکنان است.”

سیمئونه در حالی که هم تیمی و دوست سابقش مارادونا را تشویق کرد در حالی که تیم ها قبل از شروع یک دقیقه سکوت کردند.

بارسلونا 12 امتیازی است و در مکان 14 ایستاده است ، اگرچه آنها در اوایل بازی روز یکشنبه میزبان اوساسونا هستند و در پایان آخر هفته نیز دو بازی در سوسیداد دارند.

سویا مارادونا را گرامی می دارد

اتلتیکو روز سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ قهرمان اروپا خواهد رفت و امیدوار است که با یک مسابقه اضافی به مرحله حذفی صعود کند.

آنها به سویا می پیوندند که در این هفته به 16 تیم نهایی راه یافت و پس از پیروزی یک بر صفر در رقابت های سقوط هوئسکا تا رده پنجم است.

یوسف ان-نصیری پس از محکم کردن در پست نزدیک ، امتیازات سویا را بدست آورد تا در ضربات کم پشت لوکاس اوکامپوس در هفت دقیقه مانده به یک مسابقه تحت سلطه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ، امتیاز کسب کند.

شاگردان ژولن لوپتگی با یک امتیاز عقب مانده از رئال مادرید ، در حالی که در رده چهار تیم برتر قرار دارند و برای بازگشت به رقابت های نخبه اروپا در فصل آینده صعود می کنند.

تبلیغ شده

همچنین ادای احترام به مارادونا ، بازیکن سابق سویا ، که پس از پایان مدت طولانی ممنوعیت مصرف مواد مخدر که باعث تسریع در خروج وی از ناپولی شد ، در سال 1992 برای این باشگاه آندلوسی به امضا رسید. او یک فصل قبل از بازگشت به آرژانتین با نیوولز اولد بویز ماند.

قبل از شروع یک دقیقه سکوت برگزار شد که بازیکنان سویا پیراهن هایی با شماره 10 مارادونا در پشت داشتند در حالی که آهنگ “My Dear Buenos Aires” از بلندگو پخش می شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله