قیمت میلگرد ساده کربنی

آشنایی با انواع میلگرد در بازار

مقاومت فشاری بتن فوق العاده است. برای خرد شدن بتن نیروی باورنکردنی لازم است. با این حال، بتن دارای مقاومت کششی نسبتاً ضعیفی است. برای شکستن بتن با خم شدن یا چرخاندن آن نیروی بسیار کمتری نسبت به خرد شدن بتن لازم است. برای افزایش مقاومت کششی بتن، از میله تقویت کننده – میلگرد – برای افزایش مقاومت در برابر کشش بتن استفاده می شود. اطلاع از قیمت میلگرد فولادی در انواع مختلف و کارخانه های گوناگون از طریق سایت ما امکان پذیر است.

طول و قطر میلگردهای متنوعی در دسترس است، اما فقط شش نوع میلگرد متداول وجود دارد: اروپایی (آلیاژ کربن، منگنز، سیلیکون و غیره). فولاد کربن (میلگرد اصلی “سیاه”)؛ گالوانیزه اپوکسی روکش شده پلیمر تقویت شده با الیاف شیشه (GFRP)؛ و فولاد ضد زنگ انواع مختلف میلگرد هر یک از نقاط قوت و ضعف منحصر به فرد.

میلگرد ارپایی

قدرت میلگرد اروپایی هزینه آن است. میلگرد اروپایی که عمدتا از منگنز ساخته می شود، نسبت به خم شدن کمترین نوع میلگرد است. اگرچه کار با آن آسان است، اما به طور کلی برای استفاده در مناطقی که زلزله را تجربه می کنند و همچنین برای پروژه هایی که از میلگرد آن نیاز به یکپارچگی ساختاری قابل توجهی دارند توصیه نمی شود. خرید میلگرد آجدار و ساده از کارخانه نیشابور به قیمت کف بازار.

میلگرد استیل کربن

میلگرد متداول، نوار “سیاه” در هر نوع و مقیاس از پروژه به استثنای چند مورد استفاده می شود. بزرگترین نقطه ضعف میلگرد سیاه خوردگی آن است. هنگام خوردگی میلگرد، ترک خوردگی و شکستن بتن اطراف آن منبسط می شود. در شرایطی که ممکن است میلگرد در معرض رطوبت یا اشباع آب قرار گیرد، گزینه های بهتری نسبت به میلگرد سیاه وجود دارد. با این حال، با توجه به نسبت مقاومت / کشش مقدار، میلگرد سیاه بهترین میلگرد موجود است.

میلگرد روکش اپوکسی

میلگرد روکش اپوکسی میلگرد مشکی با روکش اپوکسی است. استحکام نساجی یکسانی دارد اما در برابر خوردگی 70 تا 1700 برابر مقاومت بیشتری دارد. با این حال، پوشش اپوکسی فوق العاده ظریف است. هرچه آسیب به پوشش بیشتر شود، در برابر خوردگی مقاومت کمتری دارد. قیمت میلگرد راد همدان در سایت به صورت آنلاین به صورت روزانه آپدیت می شود.

میلگرد گالوانیزه

میلگرد گالوانیزه تنها چهل برابر مقاوم در برابر خوردگی از میلگرد سیاه است، اما آسیب رساندن به پوشش میلگرد گالوانیزه دشوارتر است. از این نظر، ارزش آن بیشتر از میلگرد روکش اپوکسی است. با این حال، حدود 40٪ گرانتر از میلگرد روکش اپوکسی است.

پلیمر تقویت شده با الیاف شیشه (GFRP)

GFRP ترکیبی است تقریباً شبیه فیبر کربن. در نتیجه، هنگام استفاده از GFRP، خم شدن میدان مجاز نیست. با این حال، دوره خوردگی نخواهد داشت. از این نظر، GFRP یک میله تقویت کننده بتن بی نظیر است. در حالی که هزینه آن ده برابر میلگرد با روکش اپوکسی در هر پوند است، اما بسیار سبک است، بنابراین در هنگام صحبت کردن با پای خطی، این هزینه فقط در حدود دو برابر است. خرید میلگرد در بازار بر اساس نوع آن و جنس مواد سازنده انجام می شود.

میلگرد فولاد ضد زنگ

میلگرد فولاد ضد زنگ گرانترین میله تقویت کننده موجود است، حدود هشت برابر قیمت میلگرد روکش اپوکسی. همچنین بهترین میلگرد موجود برای اکثر پروژه ها است. با این حال، استفاده از فولاد ضد زنگ در همه موارد، اما منحصر به فرد، اغلب استفاده بیش از حد است؛ اما برای کسانی که دلیلی برای استفاده از آن دارند، میلگرد فولاد ضد زنگ 1500 برابر در برابر خوردگی مقاوم تر از میله سیاه است. در برابر آسیب نسبت به سایر انواع مقاوم در برابر خوردگی یا ضد خوردگی یا میلگرد مقاومت بیشتری دارد و می تواند در مزرعه خم شود.

میلگرد چگونه ساخته می شود

میلگرد تقریباً در هر سازه بتونی و سنگ تراشی یافت می شود. این مخفف اختصار “میله تقویت کننده” است و به میله های فولادی که در داخل بتن و آجر تعبیه شده اند، کمک می کند تا شکل خود را حفظ کنند. این دستگاه برای اطمینان از سازه های ایمن و بادوام که برای سالها قابل اعتماد خواهند بود، ضروری است. بدون آنها، انبساط و انقباض طبیعی بتن باعث توسعه مناطق ضعیف می شود که در نهایت در دراز مدت فرو می ریزد. میلگرد به طور معمول از فولاد کربن تشکیل شده است، زیرا این ماده پیوند قوی تر و مقاومت در برابر کشش را فراهم می کند. اگرچه بتن قطعاً یک ماده انعطاف پذیر است که می تواند مقدار قابل توجهی از وزن را تحمل کند، اما آنچه در ظرفیت تحمل بار ارائه می دهد فاقد مقاومت کششی است. این اثر مخالف فشرده سازی است. انبساط بتن منجر به عدم تعادل می شود. قیمت میلگرد برای استفاده در بتن برای فونداسیون ساختمان ها در شبکه های اجتماعی اعلام می شود.

هدف از میلگرد اصلاح این عدم تعادل است. آیا تا به حال به نحوه ساخت میلگرد توجه کرده اید؟ سازندگان میله های فولادی را به طور استراتژیک به گونه ای قاب می کنند که بتن و ملات را در چک نگه دارد. میلگرد دقیقاً چگونه تولید می شود و چگونه توزیع می شود؟ شرکت های بسیاری وجود دارند که در ساخت میلگرد تخصص دارند و دلیل خوبی دارند، زیرا این یکی از محصولات است که همیشه تقاضای زیادی دارد. هر جا که نیاز به فولاد تقویت شده باشد (هر پروژه تجاری که تصور کنید) از میلگرد استفاده می شود. برای نشان دادن میزان اطمینان این مواد، شاید تعجب کنید اگر بدانید که بیش از 150 سال است که توسط سازندگان استفاده می شود. در اینجا یک راهنمای سریع برای چگونگی تولید میلگرد و نحوه تبدیل شدن آن به یک محصول نهایی است که برای ساخت طیف متنوعی از ساختارها استفاده می شود.

روش تولید میلگرد فولادی

فولاد (کربن یا آلیاژ) ذوب شده و به شکل مایع در می آید که برای رسیدن به آن به مقدار زیادی گرما نیاز است. پس از ذوب شدن، فولاد مایع از طریق دهانه های گرد کوچک کشیده می شود تا شکل میلگرد به خود بگیرد. قیمت میلگرد حرارتی برای استفاده در مقاوم سازی بتن سقف و دیوارهای ساختمان ها را با تماس تلفنی در کمتر از نیم ساعت به دست آورید.

در حالی که فولاد ناتمام ارزانترین نوع میلگرد موجود است، بعضی از مشاغل به فولاد ضد زنگ با روکش اپوکسی و یا فولاد ضد زنگ نیاز دارند. دلیل این امر این است که زنگ زدگی می تواند در اثر قرار گرفتن طولانی مدت میلگرد در معرض آب نمک ایجاد شود که در نهایت می تواند منجر به تجمع فشار داخلی شود که می تواند باعث ترک خوردن فرم بتن شود. از آنجا که این یک گزینه سودآور یا ایمن در طولانی مدت نیست، بیشتر توسعه دهندگان خرید مواد با درجه بالاتر را انتخاب می کنند.

هنگامی که فولاد به درستی شکل گرفت، سازنده پیچ ها و شیارهای موجود بر روی فلز را ایجاد می کند تا اطمینان حاصل کند که در ساختار سازگار است.

از آنجا که این نوارهای فلزی تقویت شده هنگام نصب بسیار خطرناک هستند، انتهای آنها اغلب با درپوش پلاستیکی پوشانده می شود تا از آسیب تصادفی کارگران ساختمانی جلوگیری کند.

میلگرد اغلب مستقیماً از سازنده به محل کار توزیع می شود، اگرچه پیمانکاران در صورت نیاز می توانند وانت را ترتیب دهند. پس از ورود به سایت، محصول باید به مشخصات مناسب خم شود. این کار با خم کن های مخصوص هیدرولیک و برش انجام می شود. فقط انواع خاصی از میلگردها قابل جوشکاری هستند، به همین دلیل بسیاری از شرکت های ساختمانی با استفاده از سیم و اتصالات اتصال به انتهای یکدیگر متصل می شوند. محصولات BN، یکی از اصلی ترین تأمین کنندگان نوآورانه ترین ابزارهای میلگرد موجود در بازار، دارای طیف گسترده ای از خم کن های میلگرد، برش دهنده ها و ابزارهای میلگرد ترکیبی با کیفیت برای کمک به چنین مشاغلی است. خرید انواع مقاطع فولادی همچون میلگرد اصفهان و نیشابور در قطرهای مختلف با وزن دلخواه شما انجام می شود.