فینال لیگ برتر 2020 هند ، بومی های هند و بمبئی مقابل دهلی پایتخت ، ماساچوست و دی سی: آمار مسابقه سر به سر

IPL 2020 Final، MI vs DC، Mumbai Indians vs دهلی پایتخت: آمار مسابقه Head to Head

فینال IPL 2020: سرخپوستان بمبئی با اختلاف اندکی نتیجه را برابر با پایتخت های دهلی بدست آورند.© BCCI / IPL


سرخپوستان بمبئی در هر سه بازی مقابل پایتخت های دهلی در لیگ برتر هند (IPL) 2020 پیروز شده اند و این پیروزی رکورد رودرروی آنها در برابر فینالیست های اولین بار را بیشتر تقویت کرده است. بمبئی ، چهار بار قهرمان IPL در سال های 2013 ، 2015 ، 2017 و 2019 ، قبل از پیروزی در مقدماتی 1 ، در مرحله لیگ مسابقات در بالای جدول امتیازات به پایان رسید – جایی که آنها هر دو بازی خود را مقابل دهلی برنده شدند – مقابل دهلی ، برای رزرو یک مکان در فینال.

اخبار

بمبئی مانند IPL 2020 مانند یک ماشین روغن کاری شده بازی کرده است و از 15 بازی که انجام داده است فقط 5 بار طعم شکست را چشیده است.

یک ترکیب قدرتمند از Rohit Sharma ، Quinton de Kock ، Suryakumar Yadav ، Ishan Kishan ، Kieron Pollard و Hardik Pandya به خوبی تکمیل شده است که با دو نفره Ace Jasprit Bumrah و Trent Boult ، هر دو در میان سه تیم برتر هستند بازیکنان ویکت در مسابقات تاکنون.

از طرف دیگر ، دهلی پس از شروع فصل خود با پیروزی های داغ ، سرد و گرم شده است. آنها با برنده شدن در آخرین بازی لیگ مقابل Royal Challengers Bangalore پس از چهار شکست متوالی ، راهی پلی آف شدند.

آنها در مقدماتی 1 به بمبئی باختند اما در مرحله مقدماتی SunRisers Hyderabad را شکست دادند تا اولین فینال IPL خود را انجام دهند. شیخار داوان ، مارکوس استوینیس و کاگیسو ربادا مردان با فرم دهلی هستند.

سرخپوستان بمبئی (MI) و پایتخت های دهلی (DC)

آمار به Head Match

مسابقات: 27

MI برنده: 15

تبلیغ شده

DC ووn: 12

اگر دهلی موفق شود اولین پیروزی خود را در این فصل مقابل بمبئی در جدال مهم اجلاس به ثبت برساند ، شکاف بین این دو بسیار کم است.

مباحث ذکر شده در این مقاله