فینال لیگ برتر هند: سوریاکومار یداو ویکت خود را برای روهیت شارما فدا می کند ، هواداران سلام خود را از خودگذشتگی MI Batsman اعلام می کنند. تماشا کردن


روهیت شارما یک نیم قرن روان را کسب کرد که به سرخپوستان بمبئی کمک کرد تا در فینال لیگ برتر هند با سه پیروزی پایتخت دهلی را شکست دهند تا پنجمین عنوان خود را کسب کنند. با دنبال کردن 157 دوش برای کسب عنوان ، بمبئی این بازی را در اختیار داشت با روهیت و سوریاکومار یداو در وسط. در 11 یازدهم ، اختلافی بین این دو باعث شد که دومی ویکت خود را از دست بدهد. روهیت برای یک آهنگ شارژ شد اما سوریاکومار علاقه ای نداشت و سعی کرد کاپیتان خود را به عقب بفرستد اما خیلی دیر بود. به جای نشان دادن ناامیدی ، سوریاکومار با فداکاری ویکت خود را فدا کرد و به غرفه برگشت. او در 20 زایمان 19 اجرا کرد.

اخبار

فیلم حادثه را اینجا ببینید:

پس از این حادثه ، هواداران در توییتر از سوریاکومار به عنوان فدایی تیم عالی برای فدای ویکت خود برای کاپیتان استقبال کردند.

یک کاربر گفت: “مردی با قلب طلایی Suryakumar Yadav ویکت خود را فدای #RohitSharma کرد که چه بازیکنی است #MIvsDC #Suryakumaryadhav.”

پس از مسابقه ، از سوریاکومار در مورد اختلاط وسط با Rohit Sharma س askedال شد و بتسمن MI گفت که او بد نیست قربانی ویکت را برای کاپیتان خود بگذارد.

سوریاکومار در مصاحبه بعد از بازی گفت: “Rohit در آن لحظه خیلی خوب چوب می زد. از همه مهمتر او از بازی اول خیلی چیزها را لنگر می انداخت. من اصلاً بد نیستم که ویکتم را فدای او کنم.”

سرخپوستان بمبئی با پیروزی در یک پیروزی پنج ویکت در دبی ، موفق به کسب پنجمین عنوان قهرمانی IPL خود شدند.

تبلیغ شده

در این تعقیب و گریز ، روهیت شارما نیم قرن گلزنی کرد در حالی که کوینتون دی کوک ، ایشان کیشان و سوریاکومار نیز کمک های قابل توجهی انجام دادند.

بهترین تیم بعدی در مسابقات Chennai Super Kings است که سه عنوان IPL کسب کرده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله