فینال لیگ برتر هند ، پیش بینی تیم MI ، دی سی ، بمبئی هند و دهلی پایتخت


با فینال لیگ برتر هند (IPL) 2020 ، مدافع عنوان قهرمانی هند بمبئی (MI) روز سه شنبه در استادیوم بین المللی دبی به مصاف پایتخت های دهلی (دی سی) می رود. MI چهار بار موفق به کسب یک رکورد در مسابقات شده است و هدف آن گسترش این مسابقات است. در همین حال ، این فینال دوخترین IPL است. بمبئی در بالای مرحله لیگ به پایان رسید و دهلی را در مرحله مقدماتی 1 شکست داد تا در فینال رقابت های انتخابی را ثبت کند. در همین حال ، DC باید صبر کند تا مقدماتی 2 ، وقتی آنها SunRisers Hyderabad (SRH) را شکست دادند تا به فینال برسند.

اخبار

برترین انتخاب های IPL 2020 Final Fantasy برای MI vs DC Match:

Hardik Pandya (اعتبار – 9): این ملی پوش هند در 13 مسابقه در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به میدان رفته و 278 دوش انجام داده است که ضربات اعتصابی 182.89 است. او همچنین یک پنجاه را نیز گرفته است. تعداد مرزهای او شامل 14 چهار و 25 دستگاه شش تایی است. بازیکن همه جانبه در این فصل توپ نزده است ، اما مهارت های بزرگ او در این فصل برای بمبئی مفید واقع شده است و در مقابل دهلی به این بازی ها نیاز خواهد بود.

جاسپریت بومرا (اعتبارات – 9.5): در حال حاضر دومین مسابقه Purple Cap با 27 ویکت با صرف اقتصادی 6.71 ، جاسپریت بومرا در 14 مسابقه در این فصل به میدان رفته است. در جریان مسابقات مقدماتی 1 ، او از دستور دهلی دلی دهان خود عبور کرد و چهار ویکت را در چهار اوور سوزاند و فقط 14 دوش را واگذار کرد.

تبلیغ شده

مارکوس استوینیس (اعتبارات – 9.5): همه کاره استرالیایی در نمایش های دهلی در IPL 2020 مهم بوده و اغلب نمایش های برنده مسابقه را به نمایش می گذارد. مارکوس استوینیس در 16 بازی به میدان رفته است و 352 دوش را با ضربات 149.15 به ثمر رسانده است. وی همچنین 12 ویکت را با اقتصاد 39/9 به ثبت رسانده است. در جریان مسابقات مقدماتی 2 ، او عملکرد Man of the Match را به نمایش گذاشت ، 38 گل از 27 توپ را به ثمر رساند و سه ویکت از سه گرایش را گرفت.

شیخار داوان (اعتبارات – 10): در حال حاضر دومین مسابقه پیراهن نارنجی ، شیخار داوان 603 دوش از 16 دور با نرخ اعتصاب 145.65 به ثمر رسانده است. او دو قرن و چهار پنجاه سال را گرفته است. او همچنین فقط 68 دقیقه فرار از سبقت گرفتن از KL Rahul را برای Orange Cap فرار می کند. او امیدوار است که بتواند در برابر حمله آتشین بمبئی کلیک کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله