فولاد کاشان قیمت و تمام محصولات

کارخانه فولاد کاشان از جمله شرکتهایی محسوب میشود که در زمینه ورق گالوانیزه مشغول به ارائه خدمات است. در این صنعت کارخانههای متعددی فعالیت میکنند که فولاد کاشان از مهمترین و بهترین محصولات مرتبط با ورقهای گالوانیزه رونمایی کرده است. تکنولوژیهای کاملاً بروز استفاده شده در ساخت انواع ورقهای آهنی توسط تیم باتجربهی فولاد کاشان سبب شده است که در جشنوارههای مختلف موفق به کسب انواع جوایز شود.

حال ما در این مقاله قصد داریم در خصوص محصولات فولاد کاشان صحبت کنیم و گذری نیز به قیمتهای حداقلی آن بزنیم. اگر خواهان خرید چنین محصولاتی هستید، توصیه میکنیم که مطلب امروز ما را دنبال کنید. ( قیمت روز تمامی محصولات فولاد کاشان )

ورق گالوانیزه چیست

گالوانیزه از جمله محصولات مربوط به صنعت فولاد است که در تولید آن از ورقهای آهنی بهره گرفته میشود. در واقع برای بدست آوردن آن از ورق سرد یا روغنی استفاده خواهد شد. به طور کلی ورقهای گالوانیزه در طی انجام یکسری عملیات، پوششی از ماده روی را بر آن قرار میدهند. در نظر داشته باشید به این پوشش قرار داده شده بر روی ورق گالوانیزه اصطلاحاً کوتینگ ورق گفته میشود. اما میتوان سه فاکتور را در دستهبندی ورقهای فولادی در نظر گرفت که عبارتند از:

  • فاکتورهای مربوط به استانداردها جهانی
  • روشهای تولید اینگونه ورقها
  • در نظر گرفتن موادهای اولیه تولید محصولات فولادی

گفتنی است که برای ساخت انواع محصولات فولادی باید از آهن یا فلزات استفاده کرد که به صورت شمش بکار میروند و در نهایت محصولات نهایی که از این طریق بدست میآید به صورت ورق، کلاف و میلگرد خواهد بود. به طور کلی محصولات گالوانیزه هم به صورت ورق و کلاف و هم به شکل رول در بازار به فروش میرسد.

محصولات کارخانه فولاد کاشان

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان در چندین دسته مختلف محصولاتی را به بازار معرفی کرده است که ما در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • ورق گالوانیزه

به طور کلی محصولات گالوانیزه این شرکت در سه فرم ورق مسطح، فرمدار و انواع کلاف در نظر گرفته میشود. همانطور که گفتیم تمامی این محصولات با توجه به بروزترین استانداردهای جهانی مانند ASTM، JIS و ISO3575 تولید میشوند. گفتنی است که هر یک از موارد عنوان شده دارای طول و

Related Posts: