فرصتی برای تغییر نقش بانوی اول

[ad_1]

جیل بایدن: فرصتی برای تغییر نقش بانوی اول

جیل بایدن سالها مشاور معتمد همسرش بوده است.

واشنگتن:

جیل بایدن با تابش خیره کننده توجه سیاسی بیگانه نیست. شوهر وی از زمان ازدواج در سال 1977 یکی از افراد داخلی واشنگتن بود و وی به مدت هشت سال بانوی دوم آمریکا بود.

اما اگر جو بایدن برنده کاخ سفید شود ، همسر 69 ساله وی این فرصت را خواهد داشت که با حفظ شغل تمام وقت خود به عنوان استاد ، نقش بانوی اول را به قرن 21 برساند.

کاترین جلیسون ، استاد تاریخ دانشگاه اوهایو گفت: “بیشتر زنان آمریکایی هم زندگی کاری دارند و هم زندگی خانوادگی ، اما خانم های اول هرگز اجازه چنین کاری را ندارند.”

“اما شاید زمان آن فرا رسیده باشد که آمریکایی های بیشتری با یک بانوی اول که در کاخ سفید 24/7 تماس نمی گیرد احساس راحتی کنند.”

البته بایدن سالها مشاور معتمد همسرش ، هشت سال بزرگتر بوده است.

اگر او رئیس جمهور دونالد ترامپ را در نظرسنجی ها شکست دهد ، انتظار می رود که او به عنوان بانوی اول در زمینه مسائل آموزشی کار کند و “پیوستن به نیروهای” را راه اندازی کند ، مأموریتی برای تجمع در اطراف خانواده های نظامی که او و میشل اوباما در سال 2011 آغاز کردند.

اما او همچنین یک معلم ، یک مادر ، یک مادربزرگ و صخره ای است که بایدن را پس از فاجعه ای که نزدیک به پنج دهه پیش اتفاق افتاد ، ادامه داد.

– “لعنت سخت و وفادار” –

در سال 1972 ، جو بایدن با تصور غیرقابل تصور روبرو شد – همسر جوان و دخترش در یک تصادف رانندگی کشته شدند و او تنها ماند تا دو پسر جوان خود را که هر دو در این حادثه زخمی شده بودند ، بزرگ کند.

وارد جیل جیکوبز شوید ، که در سال 1951 متولد شد و در حومه فیلادلفیا بزرگ شد. پدرش در رشته های بانکی از فروشنده به رئیس جمهور بالا رفت و مادرش خانه دار بود.

جیل در جریان طلاق از شوهر اول خود بود که با بایدن ، همسری بیوه که روزانه از دلاور به واشنگتن رفت و آمد داشت ، جایی که وی به عنوان سناتور آمریکایی خدمت می کرد ، طلاق گرفت.

این زوج در سال 1977 ازدواج کردند و او پسرانش هانتر و بو “مامان” شد. بایدن ها یک دختر به نام اشلی دارند که در سال 1981 متولد شد.

بایدن ضمن تربیت خانواده اش ، دو مدرک کارشناسی ارشد نیز کسب کرد. وی سرانجام دکترای خود را در آموزش دریافت کرد و اکنون در کالج جامعه ویرجینیا شمالی تدریس می کند.

از آن زمان به بعد ، این زوج دو دوره ناموفق ریاست جمهوری را پشت سر گذاشته اند ، هشت سال وی به عنوان معاون رئیس جمهور و مرگ بو بایدن پس از نبرد با سرطان.

بایدن در ویدئویی که در ماه اوت در جریان کنوانسیون ملی دموکراتیک نشان داده شد ، در حالی که تأثیر جیل را بر خانواده آسیب دیده از فاجعه توصیف می کرد ، گفت: “او ما را دوباره کنار هم قرار داد.”

“او بسیار لعنتی سخت و وفادار است.”

– “اعمال کوچک ترحم” –

بایدن در سال 2009 وقتی همسرش معاون باراک اوباما شد ، به عنوان بانوی دوم حضور یافت و با میشل در بانوان اول در مراسم مهم حضور یافت و سبک سخنرانی عمومی را راحت تر کرد.

و حالا ، در طول سومین مسابقه شوهرش برای کاخ سفید ، بایدن یکی از موثرترین و زورگیرترین گزینه های جایگزینی وی بوده است.

او در طول دوره اجرای شوهرش خستگی ناپذیر مبارزات انتخاباتی خود را انجام داده است ، و در ایالت های آیووا و نیوهمپشایر و مناطق جنگی مانند فلوریدا و میشیگان در منازعات مختلف ، اغلب در رویدادهای کوچکتر ، عبور کرده است.

او اغلب شوهرش را به عنوان نامزدی معرفی می کند که نه تنها به دموکرات های میانه رو بلکه به استقلال طلبان و جمهوری خواهان ناامید از ترامپ متوسل می شود.

در ماه مارس ، او هنگامی که به طرز چشمگیری دو معترض را که به صحنه شوهرش نگاه می کردند ، دفع کرد ، در حادثه ای در لس آنجلس خود را در نقش محافظ یافت.

او با اطمینان خاطر گفت: “ما خوب هستیم.”

وی در سخنرانی کنوانسیون خود از کلاس در دبیرستان ویلمینگتون که در دهه 1990 انگلیسی تدریس می کرد ، به شخصیت ، توانایی ها و قلب همسرش اطمینان می داد.

“چگونه یک خانواده از هم پاشیده را تشکیل می دهید؟” وی درباره پایداری بایدن از طریق مشکلات گفت ، کیفیتی که به اعتقاد او او را با میلیون ها خانواده آمریکایی که از طریق همه گیری ، اخراج های گسترده و تنش های نژادی رنج می برند ، مرتبط می کند.

وی افزود: “به همان روشی که شما یک ملت را کل می کنید.” “با عشق و درک – و با اعمال کوچک ترحم. با شجاعت. با ایمان بی دریغ.”

– “می تواند چالش برانگیز باشد” –

بایدن که در طول زندگی حرفه ای شوهرش به شدت از خانواده خود محافظت کرده است ، در برابر حملات ترامپ و متحدانش به او فولاد شده است.

او اکنون شاید به مدت چهار سال در کاخ سفید مشغول فولاد کردن است – و یک برنامه شلوغ برای تدریس و کار در بال شرقی.

کیت اندرسن براور ، نویسنده کتاب “اولین زنان: فضل و قدرت بانوان اول مدرن آمریکا” به خبرگزاری فرانسه گفت: “اگر بایدن به تدریس ادامه دهد ، او برای همیشه انتظارات و محدودیت های موقعیت را تغییر خواهد داد.”

وی گفت: “من فکر می کنم که ایجاد تعادل در یک شغل و کار فوق العاده بانوی اول می تواند چالش برانگیز باشد ، اما همچنین فکر می کنم این ایده ایده های خانم های اول را گسترش می دهد.”

جلیسون هشدار داد که بایدن با واکنش کسانی که خواهان بانوی اول سنتی تر هستند روبرو شود ، اما او و براور توافق کردند که زمان تغییر فرا رسیده است.

براور گفت: “ما مطمئناً روزی همسر ریاست جمهوری مرد خواهیم داشت و من فکر نمی کنم کسی انتظار داشته باشد که او کار روزانه خود را کنار بگذارد.”

(به غیر از عنوان ، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک خبر مشترک منتشر شده است.)