فرانک لمپارد از “تأثیر عظیم” تیاگو سیلوا در دفاع با نگاه جدید چلسی استقبال می کند

فرانک لمپارد از تیاگو سیلواس استقبال می کند

تیاگو سیلوا در ماه آگوست با انتقال رایگان PSG به چلسی وارد شد.© خبرگزاری فرانسه


فرانک لمپارد پس از ثبت پنج کلین شیت متوالی برای اولین بار در یک دهه گذشته ، از تأثیر “عظیم” تیاگو سیلوا در دفاع ظاهر جدید چلسی استقبال کرده است. مدافع میانی برزیل در ماه آگوست با انتقال آزاد از پاری سن ژرمن به استامفوردبریج به عنوان یکی از قطعات بازسازی گسترده تابستانی وارد شد. لمپارد که تیمش شنبه در لیگ برتر میزبان شفیلد یونایتد بود گفت: “تأثیر او بسیار زیاد بوده است.” “حتی بدون زبان حرفه ای بودن او کاملاً واضح بوده است. بازیکنان آنها را احترام می گذارند.

اخبار

“عملکرد او بسیار بسیار خوب بوده است. او خودش را مدیریت می کند ، خوب تمرین می کند ، خوب آماده می شود ، از او کاملاً واضح است و قابل درک است که چرا او شغل شگفت انگیزی را که تاکنون داشته تجربه کرده است.”

لمپارد اظهار داشت که از مربیگری بازیکن بسیار لذت می برد “شدت تمایل به عملکرد در بالاترین سطح” حتی در گرگ و میش حرفه ای خود در 36 سالگی.

وی افزود: “ما كمی او را مدیریت می كنیم ، اما وقتی به اجراهای او و نحوه تمرین او نگاه می كنید ، این فقط یك داستان مثبت واقعی بوده است.”

دروازه بان اسپانیا ، کپا آریزابالاگا پس از بهبودی از ناحیه شانه دوباره در مسابقات شفیلد یونایتد آماده است.

اما انتظار می رود ادوارد مندی ، ملی پوش سنگال پس از شش کلین شیت در شش بازی گذشته خود برای این باشگاه ، دستکش را ادامه دهد.

چلسی بدون کریستین پولیشیچ که با مشکل همسترینگ دست و پنجه نرم می کند ، نخواهد بود.

تبلیغ شده

کی هاورتز پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا ، پیروزی 3-0 چهارشنبه مقابل رن در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد و همچنین در بازی لیگ آخر هفته حضور خواهد داشت.

این بازیکن ساز آلمان اکنون منتظر است تا معلوم شود آیا می تواند در مسابقات آینده کشورش شرکت کند یا خیر.

مباحث ذکر شده در این مقاله