علت ،علائم و درمان ناباروری مردان

مراقبت های بعد از عمل لیزر لیپولیز به چه صورت است؟ خودآزمایی های پستان : معمولاً از بافت قابل لمس ، لطیف ، محکم ، متحرک ، نشان می دهد . استفاده از کرمها و ژلهای نرم کننده نیز در کاهش شدت این عارضه مفید واقع می شود. برخی داروهایی که بدون نسخه فروخته و مصرف میشوند، داروهای غیر قانونی، برخی داروهایی که برای افزایش حجم عضله و دوپینگ استفاده میشوند، برخی تومورها و بیماریها می توانند موجب بزرگی سینهها شوند. بدون شک جراحی ژنیکوماستی یا کوچک کردن سینه مردان در زیبایی و فرم اندام آن ها به خصوص مردانی که با ورزش دارای تناسب اندام و به طور کلی خوش هیکل هستند، تاثیر بسیاری دارد. در 25 درصد موارد ژنیکوماستی بدون علت است. در پسران نوجوان، ژنیکوماستی توسط تغییرات هورمونی دوران بلوغ ( 25 درصد موارد ) ایجاد می شود ژنیکوماستی در بسیاری از پسران در ابتدا بلوغ یا میانه بلوغ رخ می دهد این معمولاً در عرض 6 ماه تا 2 سال از بین می رود. در مردان جوان، سینه ها معمولاً توسط یکی دیگر از شرایط مانند سرطان کبد و یا ریه، سیروز کبدی، تیروئید پر کار و یا با مشکلات هورمونی، مانند سرطان غده هیپوفیز، غدد آدرنال و یا بیضه ایجاد می شود استفاده از الکل، ماری جوانا، مت آمفتامین و هروئین ممکن است سبب بزرگی سینه ها شود.

اطلاعات در اختیارتون قرار می گیرد. تودهای که در اثر سرطان ایجاد شده باشد، معمولاً درست زیر نوک عمل ژنیکوماستی شیراز سینه ایجاد نمیشود. در اثر کاهش اندازه بیضه ، سطح تولید تستوسترون نیز کاهش مییابد. علت این کاهش می تواند بیماری جلوگیری کننده از اثر و یا کاهنده سطح تستوسترون یا یک بیماری افزایش دهنده سطح استروژن باشد. علاوه بر معالجه ژنیکوماستی، ممکن است شخص بیمار بخواهد سطح تستوسترون پایین را نیز درمان کند. روغن ماهی به دلیل اینکه سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است ، با متابولیزه کردن استروژن ، تولید تستوسترون را افزایش می دهد. در مردان مسن استفاده از تستوسترون برای کاهش ترشح تستوسترون تجویز می شود. بیماری های پستان را می توان به دو گروه خوش خیم و بدخیم تقسیم کرد. در دستهبندی کلی لیپوساکشن ران، ران را به دو قسمت ران بیرونی و ران داخلی تقسیم میکنند. علائم کوچک شدن هر دو بیضه را میتوان در قالب کاهش کلی حجم کیسه بیضه مشاهده کرد. نور لیزر که از سر فیبر نوری خارج میشودبه سلولهای چربی برخورد کرده وسبب پاره شدن سلولهای چربی و تخریب سلولی و مایع شدن چربی درون سلول شود . که بعد از آن اگر حجم چربی مایع زیاد باشد این چربی مایع به راحتی با ساکشن با فشار کم خارج میشود ولی اگر حجم مایع کم باشد نیاز به ساکشن ندارد و توسط بدن متابولیز شده واز بین میرود.

توجه داشته باشید در موارد بسیار نادر ممکن است نیاز به ایجاد شکاف در نواحی خارج از سر سینه وجود داشته باشد. بزرگی سینه ممکن است در یک سمت و یا در هر دو طرف ایجاد شود. دلایل بزرگ شدن سینه ها در مردان:بزرگ شدن سینه در مردان به تدریج به امر رایجی تبدیل میشود که البته در بسیاری موارد طبیعی بوده و به دلایل مختلفی ممکن است رخ داده باشد.یکی از دلایلی که باعث بزرگی سینه ها در مردان است بزرگ شدن غدد پستان یا افزایش بافت چربی در اطراف سینه است .البته در خود غدد هیچگ.نه تغییری رخ نداده است. در نتیجه، یکی از عوارض و مشکلات لیپوماتیک بحث ارتعاش و طولانی شدن زمان عمل و خستگی پزشک است. اگر در مورد توده سینه هر گونه سئوالی داشتید میتوانید با پزشک خود مشورت کنید. تحليل رفتن توده بيضه و ناباروري دو عارضه مهم از عوارض بيماري واريکوسل محسوب مي شود.

توده بيضه ازلوله هاي سازنده اسپرم تشکيل شده است.هنگامي که اين لوله ها در اثر عاملي مانند واريکوسل آسيب مي بينند، ممکن است بيضه ها نرم شوند و تحليل روند. خصوصیات و ماهیت بافت سرطانی با بافت حاصل از بزرگ شدن سینه در اثر ژنیکوماستی متفاوت است. همچنین در هنگام لمس بیضهها با دست ، کوچک شدن ابعاد و ضعیف و آویزان شدن بیضهها مشخص است. چنانچه بزرگ شدن پستان قابل توجه باشد و با درمان های اولیه از بین نرود، پزشک ممکن است عمل جراحی را توصیه کند. آتروفی به معنای تحلیل رفتن یا ضعیف شدن یا در مراحل حاد تر از کار افتادن بافت می شود . و هر عاملی كه سبب تحلیل رفتگی در سلولهای اعضا شود منجر به آتروفی عضو مربوطه میگردد، در مورد آتروفی بیضه میتوان به عوامل فیزیكی مانند حرارت و یا سرمای زیاد و یا اشعه ایكس، عوامل شیمیایی مانند سموم و یا عوامل بیولوژیكی مانند میكروبها اشاره نمود و نظر به اینكه سلولهای بیضه جزء حساسترین سلولهای بدن هستند اثر عوامل فوق شدیدتر میباشد. ژنیکوماستی معمولاً در اثر تغییرات هورمونی، در هنگام بلوغ و یا در طی افزایش سن رخ میدهد. ابتدا در دوران جنینی، سپس در دوران بلوغ و بعدتر در سال های فرزندآوری.