“عزاداری” ناپولی افتخار دیگو مارادونا را به عنوان پاک کردن میلان در سری آ


ناپولی “عزادار” اسطوره باشگاه خود دیگو مارادونا را یکشنبه با پیروزی 4-0 برابر رم گرامی داشت ، زیرا آث میلان با غلبه بر فیورنتینا اختلاف خود را در سری A افزایش داد. در ناپل ، بازیکنان با ادای احترام به مارادونا ، که چهارشنبه در سن 60 سالگی درگذشت ، با پوشیدن پیراهن مخصوص الهام گرفته از آرژانتین به زمین مسابقه رفتند. کاپیتان لورنزو اینسینیه بعد از نیم ساعت در یک ضربه آزاد فر زد و با نگه داشتن و بوسیدن پیراهن شماره 10 بزرگ آرژانتین ، گل خود را جشن گرفت. فابیان رویز بعد از یک ساعت یک ثانیه اضافه کرد ، دروازه بان مرتنز ، گلزن رکورددار باشگاه و ماتئو پولیتانو ، بازیکن تعویضی را در ده دقیقه پایانی دو بازیکن دیگر به این تیم اضافه کرد.

اخبار

جنارو گتوزو ، مربی ناپولی گفت: “هوای غم و اندوه وجود دارد.”

“این حتی اگر هوا نامساعد باشد و در عین حال فضای عزاداری وجود داشته باشد ، این یک شهر شگفت انگیز است.”

به یاد مارادونا که هفت سال در ناپولی بود ، قبل از بازی یک دقیقه سکوت رعایت شد ، مانند همه مسابقات در ایتالیا.

همانطور که بازیکنان برای تشویق متوقف شدند ، در دقیقه 10 عکسی از مارادونا روی صفحه های غول پیکر نمایش داده شد.

پیراهن ناپولی با نوارهای عمودی سفید و آبی روشن به ویژه برای یادآوری مارادونا طراحی شده بود که این تیم را به قهرمانی در لیگ و تنها در سال 1987 و جام یوفا در 1989 رساند.

گتوزو گفت: “این شهر برای تیمش احترام گذاشته است ، تیم همه چیز را انجام داده است. دیگو همیشه باقی خواهد ماند.”

“او افسانه ای است که کار مهمی انجام داده است. کسانی که به اندازه کافی موفق به دیدن آن شده اند نمی توانند آن را فراموش کنند.”

ناپولی از رم پیشی گرفت و پنجم شد و هر دو تیم با شش امتیاز عقب از میلان ، عقب هستند.

میلان پس از دیدار 2-0 فیورنتینا ، 5 امتیاز از رقبای شهر اینترمیلان و ساسولو فاصله گرفت.

یوونتوس قهرمان چهارم است و شش امتیاز عقب است.

خط میلان ادامه دارد

در سن سیرو ، زلاتان ابراهیموویچ بهترین گلزن سری A بعد از مصدومیت عضلانی آخر هفته گذشته ، از روی سکوها تماشا کرد.

سرمربی استفانو پیولی نیز در دوره نقاهت از ویروس کرونا غایب بود ، اما میلان در این فصل بازی بدون شکست خود را در لیگ تمدید کرد.

Franck Kessie در دقیقه 17 آلسیو رومانولی را برای دروازه بان آماده کرد و 10 دقیقه بعد مهاجم عاج سد یک ثانیه از روی نقطه پنالتی اضافه کرد.

بعد از خطای مارتین کاسرس به تئو هرناندز ، بارتلومیج دراگوسکی دروازه بان فیورنتینا در نیمه اول گل دوم ضربه ایستگاهی را برای کسی انکار کرد.

Pioli بعد از بازی با لینک ویدیویی با تیم صحبت کرد.

كسی گفت: “پیولی به خاطر پیروزی در این مسابقه بسیار مهم به همه تبریک گفت.”

از زمان بازگشت سری A در ماه ژوئن پس از محاصره ویروس کرونا ، میلان اکنون 21 بازی در لیگ را پشت سر گذاشته است.

چزاره پراندلی ، مربی جدید فیورنتینا در همان تعداد بازی به دومین شکست خود سقوط کرد ، تیمش فقط سه امتیاز بالاتر از منطقه سقوط و بدون گل در چهار بازی اخیر خود بود.

در رم ، بازیکنان لاتزیو با احترام به مارادونا با پیراهن های ویژه ‘AD10S’ به زمین آمدند ، اما باخت 3-1 برابر اودینزه که بازیکنان آرژانتینی آنها پیروزی خود را از دست دادند ، شکست خوردند.

روبرتو پریرا ، آرژانتینی ، تلوگای آرسلان ، هافبک ترک را برای گل اول اودینزه به لاتزیو در استادیو المپیکو در شش سال گذشته ، بعد از ربع ساعت عقب ماند.

رودریگو دی پل سپس ایگناسیو پوستتو ، آرژانتینی ، را برای دومین بار درست قبل از وقفه آماده کرد و در نیمه دوم نیمه دوم ، یک پاس گل برای هموطن دیگر فرناندو فورستیری ارائه داد.

پس از گل خود ، پوستو دو دست خود را به طور گسترده ای باز کرد تا نماد 10 باشد.

فورستیری بعد از مسابقه موفقیت را به مارادونا اختصاص داد و گفت: “این پیروزی برای او است.”

لاتزیو بعد از پیروزی 3-1 در لیگ قهرمانان اروپا در نیمه هفته مقابل زنیت سن پترزبورگ خسته به نظر می رسید ، اما در دقیقه 74 با ضربه پنالتی سیرو ایموبیله یک گل به عقب کشید.

تبلیغ شده

رومی ها با 9 امتیاز عقب تر از میلان در رده نهم ایستاده اند.

سیمونه اینزاگی ، مربی تیمش که از پنج بازی خانگی این فصل تنها 5 امتیاز کسب کرده است ، گفت: “این یک شکست بد است ، ما باید هرچه سریعتر خود را تنظیم کنیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله