طرفداران کریکت می توانند برای جوایز دهه گذشته ICC رای دهند. این چگونه است


شورای بین المللی کریکت (ICC) جوایز دهه خود را برای شناخت بهترین بازیکنان در طول 10 سال گذشته در سراسر کریکت اعلام کرد. تعداد زیادی بازیکن شامل ویرات کوهلی ، MS دونی ، روهیت شارما و آر اشوین از هند ، استیو اسمیت ، الیز پری و مگ لانینگ از استرالیا ، جو روت ، جیمز اندرسون و سارا تیلور از انگلیس ، کومار سنگاککارا و لاسیث مالینگا از سریلانکا در میان افراد دیگر برای گروه های مختلف نامزد شدند. برای اولین بار ، رای هواداران برای انتخاب برندگان جوایز در نظر گرفته می شود.

اخبار

در متن اعلامیه ICC آمده است: “رای هواداران 10٪ آرا را تشکیل می دهد ، در حالی که آرای هیئت متخصص 90٪ باقی مانده را تشکیل می دهد.”

“هواداران 100٪ از آرا Award جایزه ICC Spirit of Cricket of the Decade را از لیست برندگان گذشته از سال 2011 تأمین می كنند.”

در این جوایز 10 دسته وجود دارد: مردان کریکت دهه ، کریکت زنان دهه ، کریکت مردان دهه آزمایش ، ODI و T20I ، کریکت زن دهه برای ODI ها و T20I ها ، کریکت کارمندان مردان دهه ، زنان کریکت کاردانی دهه و جایزه روح کریکت دهه.

هواداران می توانند رای خود را در وب سایت ICC ثبت کنند. بر اساس اعلامیه ICC ، برندگان در ماه دسامبر اعلام خواهند شد.

در این متن آمده است: “طرفداران می توانند در وب سایت ما icc-cricket.com/awards ثبت نام کرده و به کسانی که در کمیته نامزدهای جوایز قرار دارند ، براساس عملکرد در بازه زمانی 1 ژانویه 2011 تا 7 اکتبر 2020 رأی دهند.

تبلیغ شده

لیست کامل نامزدها را می توانید در اینجا پیدا کنید.

خطوط رأی گیری در ساعت 13:00 GST (ساعت استاندارد خلیج فارس) ، ساعت 2:30 بعد از ظهر IST در تاریخ 25 نوامبر باز بود و در نیمه شب IST در تاریخ 16 تا 17 دسامبر بسته می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله