“شما می توانید ذهن های بسیار خوبی در رختکن داشته باشید…”: حمله ویرندر سهواگ به بازیکنان پایتخت دهلی

عکس فایل تیم پایتخت دهلی.© BCCI/IPL

ویرندر سهواگ، بازیکن سابق هند، بازیکنان دهلی کپیتالز را به خاطر عملکردشان در IPL 2023 مورد انتقاد قرار داد. تیم تحت رهبری دیوید وارنر مبارزات خود را در این دوره با چهار شکست متوالی آغاز کرد. لاکنو سوپر جاینتز در بازی ابتدایی خود، دی سی را با 50 ران شکست داد در حالی که گجرات تایتانز در بازی دوم آنها را با 6 ویکت شکست داد. دی سی سومین مسابقه خود را با 57 ران به راجستان رویالز واگذار کرد، قبل از اینکه هندی های بمبئی آنها را با 6 ویکت شکست دهند و پنجمین باخت خود را در ترات انجام دهند.

“برای اینکه با شما صادق باشم، ارزش کارکنانی که در آنجا حضور دارند، صفر است. مهم نیست که تیم شما چقدر قوی است، این بازیکنان هستند که عملکرد ضعیفی دارند. شما می توانید به هر تعداد که دوست دارید ذهن بزرگی داشته باشید. رختکن، اگر بازیکنان شما دو گل نزنند یا ویکت نگیرند، چه خواهند کرد؟” سهواگ در Cricbuzz گفت.

“من هرگز این را نمی فهمم. شما باید بازیکنانی را انتخاب کنید که می توانند در مسابقات شما پیروز شوند، و لازم نیست همیشه آنها را هدایت کنید. وقتی آن بازیکنان را داشته باشید، می توانید قهرمان شوید. دهلی آن بازیکنان را دارد، اما آنها هستند. نه دویدن یا گرفتن ویکت.

ضربه زدن DC نگرانی واقعی طرفین بوده است. در حالی که وارنر در ترکیب ضربه‌ای که عملکرد ضعیفی ندارد، بهترین بازیکن باقی می‌ماند، پنجه جنوبی نیز دوش‌هایی با نرخ ضربه ضعیف به ثمر رسانده است.

DC در حال حاضر در مسابقه 20 IPL 2023 در ورزشگاه M Chinnaswamy، بنگالورو به مصاف رویال چلنجرز بنگلور می رود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله