شماره 1 جهان داستین جانسون برای به دست آوردن اساتید سرب با 54 سوراخ رقابت می کند


داستین جانسون در رده های برتر روز شنبه فرماندهی مسترزها را بدست آورد و با رکورد 54 سوراخ در آگوستا ملی برای دستیابی به یک برتری چهار زمانه در کسب عنوان دوم بزرگ مطابقت داشت. با دور شدن از یک رشته نخبه در آگوستا ناسیونال ، 36 ساله آمریکایی ، که فقط یک ساعت رانندگی از مسیر بزرگ شده بود ، یک هفت زیر 65 را شلیک کرد تا پس از سه دور ، در 16 پایین تر از 200 قرار گیرد. جانسون گفت: “من به هر كاری كه انجام می دهم اعتماد زیادی دارم.” “فردا مجبور می شوم بیرون بروم و همان کار را انجام دهم.

اخبار

“من بازیکنان بسیار خوبی در اطرافم دارم. اگر بخواهم آن ژاکت سبز را بپوشم ، باید دور خوبی را بازی کنم.”

جانسون در چهار سوراخ اول بهترین کار چهار زیر را انجام داد ، در قسمت دوم 5 عقاب ساخت ، در سومین پرنده برای یک پرنده شش پایه پیچ خورد و در چهارم یک پرتوی بلند پرنده را غرق کرد.

وی در پرندگان 4 در هفتم ، 5 در 13 و 5 در 15 ، پرندگان را اضافه کرد تا برابر 54 سوراخ باشد که در سال 2015 توسط جوردن اسپیت تعیین شده بود.

جانسون گفت: “خواندن این سبزه ها واقعاً سخت است.” “شما تعداد زیادی پتک بدست می آورید که بسیار شکسته می شوند. ما در حال خواندن آنها بسیار خوب هستیم. قطعاً از اجرای سه دور خوشحالم.”

جانسون اولین بازیکنی است که بعد از 65 راند اول 65 شلیک 65 بار یا بهتر در همان مسترز انجام می دهد.

– تعقیب و گریز چهار طرفه –

Im Sung-jae ، 22 ساله کره جنوبی که می تواند به اولین برنده مستر از سال 1979 تبدیل شود ، با یک مرغ پرنده بسته شد تا 68 شلیک کند و در سال 204 با آبراهام آنسر مکزیکی ، دیگر تازه وارد آگوستا و کامرون اسمیت استرالیایی دوم شود.

من از طریق یک مترجم گفت: “من اولین تمرین خود را دوشنبه انجام دادم. بلافاصله احساس کردم که این دوره متناسب با بازی من است و فکر کردم که کار خوبی انجام خواهم داد.”

“من واقعاً احساس می كنم كه تركیب باقی خواهم ماند. قرار دادن من در سه روز گذشته بسیار خوب بوده است و من فقط به آنچه كه انجام داده ام ادامه خواهم داد.”

من می توانم پس از یانگ یونگ یون کره جنوبی در مسابقات قهرمانی PGA در سال 2009 به عنوان دومین مرد آسیایی موفق به کسب یک رشته شود.

جانسون ، قهرمان اوپن 2016 ایالات متحده ، در تلاش است تا اولین بازیکن گلف در رده های بالاتر از مسابقات تایگر وودز در سال 2002 ، قهرمان مسابقات مستر شود.

وودز ، مدافع عنوان قهرمانی ، که چهار ضربه از سرعت خود را شروع کرد ، با درد کمر 72 شلیک کرد و 211 ایستاد ، و به جوجه های پارا 5 در هشتم و در 4 یازدهم پاسخ داد ، با پرندگان در پارا 3 3 12 و 5 5 .

وودز گفت: “روزهای طولانی مانند این ، من کمی احساس درد خواهم کرد.” “من می توانم تمام روز راه بروم. قسمت سخت خم شدن و پیچ خوردن است.”

وودز ، یک 15 بار برنده بزرگ که ماه آینده 45 ساله می شود ، به دنبال یک کت ششم سبز و یک هشتاد و سومین پیروزی حرفه ای در تور PGA است تا بتواند رکورد مشترک با سام اسنیاد را بشکند.

– مک آیلروی محو می شود –

در حالی که سبزهای بی موج بدنام بدنام آگوستا ناسیونال خشک و سریع شدند ، نه گلف باز در یک مرحله پیش افتادند.

اسمیت که با عقاب و سه پرنده بسته شد تا سهمی از 36 سوراخ سوراخ را بدست آورد ، پرندگان 13 ، 14 و 15 را پرت کرد تا با Im و Ancer که 15 و 16 پرنده بودند در اواخر اتهام پرنده شود.

دیلن فریتلی در رده صدمین رتبه آفریقای جنوبی 67 گلدان پرنده را در هر چهار سوراخ پار-5 شلیک کرد تا در سال 205 در جایگاه پنجم قرار گیرد.

وی گفت: “قرار دادن تفاوت عمده است.” “من در آنجا در فضای سبز بسیار احساس راحتی می کنم.”

یکی دیگر از معلولان سکته مغزی ، جاستین توماس در رده سوم آمریکایی بود که پس از جنجال پایان یافت ، به 71 سال رضایت داد.

جون رحم در رده دوم در سال 207 با سباستین مونوز کلمبیایی و پاتریک رید برنده مسترز 2018 هفتم شد.

رحم اسپانیایی در هشتمین بار دچار یک فاجعه دوجلو شد ، در روزهای 14 و 15 با پرندگان تجمع کرد اما با یک گلدان بسته شد.

روری مک آیلروی در رده پنجم ، برای تکمیل یک گرند اسلم حرفه ای ، فقط به یک کت سبز احتیاج دارد ، 67 را شلیک کرد تا 208 بایستد ، اما امید زیادی به کشیدن کت سبز ندارد.

تبلیغ شده

مک آیلروی گفت: “اینجا که واقع بین هستم ، فقط باید بیرون بروم و فردای خوب را شلیک کنم و ببینم کجا مرا قرار می دهد.” “اما من فکر می کنم در حال حاضر پیروزی در این مسابقات گلف صفر است.”

بریسون دخامبو ، برنده یو اس اوپن ، که خیلی ها می ترسیدند با بازی قدرت رانندگی خود آگوستا ملی را تحت فشار قرار دهند ، جمعه پس از احساس سرگیجه در این مسابقه ، از نظر Covid-19 منفی شد. او 69 شنبه را شلیک کرد تا روی 213 بایستد.

مباحث ذکر شده در این مقاله