شریاسی سینگ ، تیرانداز مشترک المنافع ، کاندیدای BJP از جاموئی بهار است

شریاسی سینگ ، تیرانداز مشترک المنافع ، کاندیدای BJP از جاموئی بهار است

انتخابات Bihar Assembly 2020: Shreyasi Singh در برابر نشستن MLA Vijay Prakash Yadav قرار دارد

پتنا / دهلی نو:

شریاسی سینگ ، تیرانداز برنده مدال طلای بازی های کشورهای مشترک المنافع ، نامزد BJP در انتخابات مجمع بیهار است. این جوان 30 ساله اخیراً وارد سیاست شد و اوایل این ماه به BJP پیوست.

وی دختر وزیر اسبق اتحادیه و نماینده لوک سبها ، دیگویجی سینگ است که در سال 2010 درگذشت.

خانم سینگ اولین انتخاب خود را از کرسی مجمع جامویی انجام می دهد. این کرسی در حوزه انتخابی جاموی لوک سبها رئیس جمهور رئیس حزب لوک جاناتا چراگ پسوان قرار دارد.

این سیاستمدار ورزشکار دارایی های منقول به ارزش روپیه دارد. با توجه به جزئیات ارائه شده به کمیسیون انتخابات ، 1.04 کرور و دارایی های غیر منقول به ارزش 3.35 کرور.

shreyasi singh فیس بوک

شریاسی سینگ در بازی های مشترک المنافع 2018 استرالیا موفق به کسب مدال طلای تیراندازی شد. (فایل)

در جامویی ، وی در برابر وزیر سابق بحار Vijay Prakash Yadav از RJD Lalu Prasad Yadav ، MLA نشسته قرار دارد که برادر بزرگترش Jaiprakash Narayan Yadav وزیر اتحادیه سابق و یکی از نزدیکان رئیس حزب برتر لالو پراساد است.

خانم سینگ در جریان مبارزات انتخاباتی خود گفت که او می خواهد چهره ابتکار عمل “هند” نخست وزیر نارندرا مودی “هند” باشد و در جهت ایجاد فرصت های شغلی در بهار تلاش کند تا مردم در این ایالت مجبور به مهاجرت به خارج از کشور شوند. دولت برای به دست آوردن امرار معاش.

خانم سینگ که از دانشکده هانسراج دانشگاه دهلی فارغ التحصیل شده بود ، در بازی های مشترک المنافع 2010 دهلی به نمایندگی از هند در دو مسابقه حضور داشت اما موفق به کسب یک مدال نشد.

وی در گلاسکو در تله دو مدال نقره انفرادی را از آن خود کرد و پس از آن با کسب مدال برنز در بازی های آسیایی 2014 اینچئون به مدال رسید. برنده جایزه Arjuna موفق به کسب مدال طلای تیراندازی در بازی های مشترک المنافع 2018 استرالیا شد.

خانم سینگ قصد دارد در کنار سیاست به کار ورزشی خود ادامه دهد. وی به خبرگزاری PTI-Bhasha گفت: “این دلیلی است که من انتخاب به جای نظرسنجی های لوک سبها را برای شرکت در نظرسنجی های مجمع انتخاب کرده ام. یک حوزه انتخابیه کوچکتر از حوزه انتخابیه لوک سبها است. کسب طلای المپیک هنوز آرزوی من است.”