«سیستم بررسی Dhoni» در طول مسابقه CSK vs MI در IPL 2023 بسته‌بندی Suryakumar Yadav را ارسال می‌کند.

تماشا کنید: سیستم بررسی Dhoni در طول مسابقه CSK vs MI در IPL 2023 بسته بندی Suryakumar Yadav را ارسال می کند

بررسی MS Dhoni برای ویکت Suryakumar Yadav در جریان مسابقه MI vs CSK، IPL 2023.© توییتر

هنگامی که چنای سوپر کینگز در یک مسابقه IPL 2023 در روز شنبه در ورزشگاه Wankhede به مصاف هندی‌های بمبئی رفت، «سیستم بررسی دانی» بار دیگر به نمایش گذاشته شد. این دومین توپ از هشتمین اوور اینینگ MI بود که یک بازیکن ویژه MS Dhoni، Suryakumar Yadav را فرستاد. میچل سانتنر توپ کامل تری را از سمت پا به سمت سوریا زد و داور به او نشان داد که ضربه از روی آن ضربه رفت. با این حال، Dhoni که به زیبایی توپ را پشت کنده جمع کرده بود، متوجه شد که سوریاکومار به توپ ضربه زده است و بلافاصله برای بررسی رفت.

در کمال تعجب همگان، سوریاکومار یک موقعیت ضعیف روی توپ پیدا کرده بود و تصمیم داور باید لغو شود.

اینجا را تماشا کنید:

در صحبت کردن در مورد این مسابقه، آجینکیا راهان سریع‌ترین نیم قرن IPL 2023 را شکست – فقط با 19 توپ – و روتوراج گایکواد با 40 شکست‌ناپذیر به چنای سوپر کینگز در روز شنبه در ورزشگاه وانخده به پیروزی هفت ویکتی مقابل هندی‌های بمبئی دست یافت.

یک سرخپوست معمولی بمبئی تسلیم دومین شکست متوالی خود در همین مسابقه شد در حالی که CSK دومین برد خود را در تروت به ثبت رساند و به رده چهارم جدول امتیازی رفت در حالی که برنده پنج بار در رده هشتم باقی ماند.

رحانه 34 ساله در لیگ برتر فوتبال چنای برای سوپر کینگز بازی کرد و یکی از وحشیانه‌ترین ضربه‌ها را در این رقابت به ارمغان آورد و از میان 27 توپ، 61 توپ را با هفت توپ چهار و سه شش و در حالی که سریع‌ترین پنجاه توپ لیگ را به ثبت رساند. امسال.

ضربه رهاانه و ضربه گاکواد، همراه با تلاش دو نفره چنای از راویندرا جادجا و میچل سانتنر که قبلاً پنج ویکت مشترک داشتند، به پیروزی CSK بر رقیب اصلی هندی های بمبئی دامن زد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله