سیدنی سیکسرز امضای مجدد کارلوس براتوایت برای BBL 10 را تأیید کرد


سیدنی سیکسرز روز یکشنبه امضای مجدد کارلوس براتوایت همه کاره وست ایندیز برای مسابقات لیگ بزرگ باش (BBL) را تأیید کرد. کمتر از یک هفته بعد از امضای قرارداد Brathwaite ، میچل استارک ، سریع السیر تأیید کرد که در نسخه آینده BBL نیز برای تیم در دسترس خواهد بود.

اخبار

بازیکن 32 ساله و همه جانبه باربادیان قبل از شروع مسابقات وارد استرالیا می شود و به عنوان سه بازیکن بین المللی سیکسرز به تام کوران و جیمز وینس می پیوندد.

Brathwaite پس از ورود به عنوان بازیکن جایگزین ، در BBL 7 در 4 بازی برای Sixers بازی کرد و به تیم کمک کرد تا در اواخر فصل 4 پیروزی پیروز شود و آنها را از رسیدن به نیمه نهایی دور کند.

براتوایت در سیدنی گفت Sixers آزاد می کند.

وی افزود: “هاله زمین و کریکت در NSW با تمام سابقه ای که در آنجا وجود دارد ، ویژه است. من به خاطر می آورم که در بازی ها و اوقات در رختکن با تیم ما می رقصیدم. این یک سازمان عالی است.”

گرگ شیپرد ، سرمربی تیم Sixers گفت که Sixers منتظر همه چیزهایی هستند که Brathwaite به کریکت او می آورد.

شیپرد گفت: “ما از احتمال پیوستن به کارلوس برای این فصل بی نظیر 10 BBL هیجان زده هستیم. ما سه فصل پیش در تلاش بودیم و کارلوس به عنوان بازیکن جایگزین به ما پیوست و چهار از چهار را تمام کردیم و او به تعادل ما کمک زیادی کرد. .

وی افزود: “كارلوس مردی است كه از تلاشهای داخل و خارج از زمین ما استقبال می كند ، بنابراین ما مشتاق هستیم كه او را دوباره در چارچوب قرار دهیم و تجربه او را در تعقیب ما برای پیگیری و یك شوت دیگر به یك عنوان سهیم كنیم.”

تبلیغ شده

سیکسرها دفاع عنوان خود را از 10 دسامبر برابر هوبارت هوبارت در اولین دیدارهای خارج از خانه در تاسمانی آغاز می کنند.

تیم BBL سیکسرز اکنون از 19 بازیکن تشکیل شده است: شان ابوت ، جکسون برد ، کارلوس براتوایت ، دن کریستین ، تام کوران ، بن دورشویز ، جک ادواردز ، میکی ادواردز ، مویز هنریکس (کاپیت) ، دانیل هیوز ، هایدن کر ، ناتان لیون ، بن ماننتی ، استفان اوکیف ، جاش فیلیپ ، لوید پوپ ، جوردن سیلک ، میچل استارک ، جیمز وینس.

مباحث ذکر شده در این مقاله