سوپرلیگ هند: آنتونیو هاباس ، رابی فاولر به دنبال داربی کلکته دربی در لیگ هستند


یکی از قدیمی ترین رقابت های فوتبال در جهان و مسلماً بزرگترین و مهمترین مسابقه فوتبال هند ، دربی کلکته ، اولین بازی خود را در روز جمعه در لیگ برتر هند (ISL) انجام می دهد در حالی که SC شرق بنگال با ATK Mohun Bagan در Tilak بازی می کند ورزشگاه میدان ، واسکو. به دلیل پیوستن این دو وزنه بردار به لیگ برتر فوتبال هند در اوایل سال جاری ، در مورد این رویارویی خاص در میان تمام برادری فوتبال انتظار و سر و صدا زیادی وجود داشته است. با هدایت سرمربی جدید رابی فاولر ، اسطوره سابق تیم فوتبال لیورپول ، که تیم جدیدی را تصاحب می کند ، SC شرق بنگال قصد دارد مبارزات خود را با یک یادداشت برنده آغاز کند.

اخبار

SC شرق بنگال دارای یک ترکیب سنگین با بازیکنان با استعداد هند از جمله Jeje Lalpekhlua ، Eugeneson Lyngdoh و Balwant Singh است. گروه خارجی آنها با هدایت کاپیتان دیلن فاکس در کنار ستارگان باتجربه ای مانند آنتونی پیلکینگتون و ژاک مگوما به فاولر اطمینان می دهد در حالی که دومین دوره حضور خود را به عنوان سرمربی به عهده می گیرد.

“تیم ما پر از رهبران است و دنی در بین رهبران یک رهبر است. من به او اعتقاد دارم و احساس می کنم که او مهارت بالایی در هدایت SCEB دارد زیرا ما در اولین بازی خود ، دربی بزرگ ، پیشرفت می کنیم. من صحبت های خوبی با او داشته ام و او مثل همه گرسنگی نشان داده است تا کالاها را برای تیم تحویل بگیرد “. فاولر در یک انتشار رسمی ISL گفت.

با این حال ، بازیکن انگلیسی وظیفه خود را در برابر آنتونیو لوپز حباس ، مربی ATK Mohun Bagan که چهارمین فصل ISL خود را پشت سر می گذارد ، قطع می کند. با داشتن دو عنوان ISL کمبود تجربه کم نیست. عمق تیم ملی ATKMB همچنین به این معنی است که تیم حباس به عنوان بازیکن اصلی انتخاب خواهد شد.

تبلیغ شده

مارینرز کار خود را با پیروزی یک بر صفر مقابل کرالا بلاستر و پیروزی مقابل رقبای اصلی خود آغاز کرد ، شاید فقط با ادامه فصل حرکت لازم را به آنها بدهد.

حباس گفت: “دربی یک مسابقه ویژه است و برای من مهم است زیرا من می دانم شدت در کلکته چیست و برای هواداران چه معنایی دارد. ما باید احترام بگذاریم و تلاش کنیم و هواداران خود را در کلکتا شادی کنیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله