سوپرلیگ لیگ پاکستان 2020: واسم اکرم ، کراچی کینگز پیروزی PSL را به دین جونز اختصاص دادند. تماشا کردن


عدم حضور 63 بابر اعظم در روز سه شنبه ، 17 نوامبر ، پادشاهان کراچی به اولین عنوان سوپرلیگ پاکستان (PSL) دست یافتند و واسم اکرم ، مربی کراچی ، پیروزی را به دین جونز اختصاص داد که اوایل سال جاری به دلیل حمله قلبی درگذشت. قبل از اینکه بیماری همه گیر ویروس کرونا منجر به به تعویق افتادن مرحله حذفی مسابقات شود ، جونز قبل از فصل PSL در ماه مارس به عنوان مربی کراچی منصوب شد. اکرم در ویدئویی که توسط شورای بین المللی کریکت (ICC) منتشر شده ، جایی که توسط بازیکنان کراچی محاصره می شود ، گفت: “کراچی کینگ ، قهرمان. این (پیروزی) دین جونز و برای طرفداران کراچی کینگ است.”

اخبار

با تعقیب 134 بر 7 لاهور قلندرز در فینال در استادیوم ملی ، کراچی ، میزبان در 18.4 اوور با پنج ویکت در دست به هدف حمله کرد.

جونز ، که اسلام آباد یونایتد را به عنوان مربی به دو عنوان PSL رساند ، در این سال ها یکی از چهره های برجسته PSL بوده است و تیم های Karachi Kings و Multan Sultans قبل از پلی آف با ساخت “D” در زمین ، به استرالیایی ادای احترام کردند درگیری شنبه گذشته.

کراچی در این بازی در Super Over برنده شد تا فینال شود در حالی که مولتان به لاهور قلندرز که در Eliminator 1 پیشاور زالمی را شکست داده بود در Eliminator 2 شکست خورد.

تبلیغ شده

در مرحله چهار تیم پایانی لیگ شش تیمی ، کراچی ، لاهور ، پیشاور و مولتان قرار بود در مرحله نیمه نهایی با مولتان بازی کنند زیرا در مارس مقابل پیشاور و کراچی به مصاف لاهور می روند.

با این حال ، به دنبال شیوع ویروس کرونا ، این بازی ها به تعویق افتاد که بسیاری از کشورهای جهان را به محاصره قفل کشاند و بازیکنان خارج از کشور را مجبور به بازگشت به کشورهای خود کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله