سوراو گانگولی ، رئیس BCCI ، می گوید هند پنج T20I در برابر انگلیس بازی خواهد کرد

سوراو گانگولی ، رئیس BCCI ، می گوید هند پنج T20I در برابر انگلیس بازی خواهد کرد

انگلیس آخرین بار در سال 17-2016 با تورهای هندوستان برای تست ها برگزار شد. آنها در یک سری 5 مسابقه 4-0 شکست خوردند.© BCCI


Surav Ganguly ، رئیس BCCI ، فاش کرد که هند هنگام بازدید از اوایل سال آینده ، 5 T20I در برابر انگلیس بازی خواهد کرد. در حالی که گفتگوهایی در مورد میزبانی احمدآباد در آزمون شبانه روزی علیه انگلیس انجام شده است ، اما هنوز برنامه سفر کامل اعلام نشده است. کاپیتان سابق هند روز سه شنبه گفت که این یک تور تمام عیار از چهار تست ، سه ODI و پنج T20I خواهد بود.

اخبار

گنگولی در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی گفت: “انگلیس برای چهار مسابقه آزمون ، سه ODI و پنج T20I تور هند است. داشتن دو جانبه آسان است زیرا فقط دو تیم وجود دارد.”

“ما باید به ارزیابی وضعیت ادامه دهیم ، بسیاری از مردم در مورد موج COVID دوم صحبت می کنند ، ما باید مراقب باشیم.”

گنگولی در مورد چهاردهمین دوره لیگ برتر هند گفت: “ما در تلاش هستیم IPL بعدی را در هند برگزار کنیم. این یک تورنمنت برای هند است. من همیشه به مردم می گویم که آنها باید اینجا باشند تا ببینند IPL برای هند چه معنی دارد. “

در چند سال گذشته BCCI اطمینان حاصل کرده است که قصد دارد سری های ODI و T20I را در نظر داشته باشد که آیا رویداد بعدی نمایش 50 یا بیش از 20 رویداد است.

پنج مسابقه T20I مقابل انگلیس آمادگی خوبی برای تیم ویرات کوهلی برای جام جهانی آینده T20 است که قرار است در ماه های اکتبر-نوامبر در هند برگزار شود.

تبلیغ شده

در همین حال ، هند و استرالیا قرار است سه ODI ، سه T20I و چهار تست را انجام دهند. اولین ODI روز جمعه در زمین کریکت سیدنی (SCG) در تاریخ 27 نوامبر برگزار می شود.

ناخدا ویرات کهلی پس از اعطای مرخصی پدری توسط BCCI ، فقط یک آزمایش در برابر استرالیا انجام می دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله