سهام KL Rahul دوست داشتنی در روز تولد Athiya Shetty در “کودک دیوانه” دوست داشتنی است

سهام KL Rahul دوست داشتنی تصویر روشن است

KL Rahul عکسی با Athiya Shetty در اینستاگرام منتشر کرد© اینستاگرام


KL Rahul با استفاده از اینستاگرام روز پنجشنبه تولد 28 سالگی بازیگر بالیوود ، Athiya Shetty را تبریک گفت. وی در اینستاگرام به همراه سلفی ناز این دو نفر نوشت: “تولدت مبارک کودک دیوانه”. شایعه شده است که این دو نفر قرار ملاقات دارند و اغلب در شبکه های اجتماعی یکدیگر قرار دارند. آتیه شتی روز تولد کاپیتان پادشاهان XI پنجاب را آرزو کرده بود و او را “شخص من” خواند. KL Rahul در حال حاضر برای ادامه دوره لیگ برتر هند در امارات متحده عربی است.

اخبار

آتیا شتی دختر سونیل شتی ستاره بالیوود است. این دو نفر در مورد یکدیگر پیشتر در شبکه های اجتماعی پست گذاشته اند. او حتی از طریق پستی در اینستاگرام برای او روز تولد آرزو کرده بود. پیشتر ، راهول همچنین تصویری از آن دو را از یک غرفه تلفن به اشتراک گذاشته بود و آن را با استفاده از دیالوگ معروف فیلم پرطرفدار “هرا پهری” که پدر آتیه ، سنیل شتی ، در آن بازی کرده بود ، عنوان کرد.

سونیل شتی خودش با سه ایموجی خنده به عکس پاسخ داد.

پادشاهان XI پنجاب با وجود شكل دیرهنگام فرم ، كه شامل پنج بازی برنده بود ، نتوانست پس از ششم جدول رده بندی ، ناك اوت كند. پنجاب در مجموع شش مسابقه را برد و هشت بازی را باخت. راهول فصل خود را با توجه به نتایج خوب به پایان رساند و در مسابقه نارنجی Cap با 670 دوش از 14 بازی با ضربات 129.34 پیشرو بود. او همچنین یک تن و پنجاه و پنجاه کوبید. شمارش مرزهای او شامل 58 چهار و 23 مورد شش نفره بود.

مباحث ذکر شده در این مقاله