سلطنتی راجستان آکاش مدوال را با پست ویژه تمجید می کند. اتصال “انبه” را نمی توان از دست داد

اجرای هیجان انگیز بولینگ آکاش مادهوال به MI کمک کرد تا LSG را در IPL 2023 Eliminator شکست دهد.© BCCI

“انبه” میوه ای است که همه ما می شناسیم. با این حال، در روزهای اخیر، این میوه به نمادی تبدیل شده است زیرا طرفداران این میوه را با نبرد بین ویرات کوهلی، ستاره رویال چلنجرز بنگلور و نوین الحق پیسر لاکنو سوپر جاینتز مرتبط می‌کنند. درگیری شدید بین این دو در جریان بازی LSG و RCB در تاریخ 1 مه به نقطه برجسته مرحله لیگ فصل تبدیل شد و “انبه” نیز پس از مسابقه در کانون توجه قرار گرفت. ناوین با انتشار تصویر “انبه های شیرین” در استوری اینستاگرام خود به این میوه کمک کرد تا توجه متفاوتی را به خود جلب کند و تصویری نیز حاوی صفحه تلویزیونی است که کلیپ مسابقه IPL 2023 بین RCB و MI را درست پس از اخراج کهلی نشان می دهد.

تنها در صورتی که طرفداران آن را درست حدس می زدند، نیکلاس پوران با ضایعات LSG در ویدئویی که در اینستاگرام خود منتشر کرد، نوین را “مرد انبه” خطاب کرد.

LSG بازی Eliminator IPL 2023 را به دست هندیان بمبئی شکست داد و ‘انبه’ بار دیگر در مرکز صحنه قرار گرفت.

راجستان رویالز فیگورهای بولینگ پیسر MI آکاش مادوال را منتشر کرد، که یک حرکت پنج ویکت را برای کمک به تیمش برای شکست دادن LSG با 81 ران، ارسال کرد. در حین ارسال تصویری از آمار بولینگ مادهوال در بازی، RR هوشمندانه یک انبه را در دسته ویکت قرار داد که می‌تواند برای ناوین یک انبه باشد.

توییت را اینجا ببینید:

مدوال با 9 ویکت در دو بازی اخیر خود، از جمله 5/5 در حذفی IPL 2023 مقابل LSG در روز چهارشنبه، همه را با عملکرد خود تحت تاثیر قرار داده است.

مادوال که اولین بازیکن کریکت از ایالت اوتاراکند بود که پس از انتخاب او توسط MI در سال 2022 به عنوان جانشین سوریاکومار یاداو مصدوم شد، برای تیم تحت رهبری روهیت شارما که نگاهش را به خود جلب کرده بود، آشکار شد. در رکورد ششمین عنوان IPL.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله