سری A: کریستیانو رونالدو – کمتر یوونتوس در بننتو برگزار شد ، اینترمیلان در ساسولو بازگشت


یوونتوس بار دیگر اعتماد خود را به کریستیانو رونالدو نشان داد زیرا شنبه ، در غیاب مهاجم فوق ستاره ، روز شنبه مقابل بنونتو مساوی شد 1-1 ، در حالی که رقبای قهرمانی سری A اینترمیلان با نتیجه 3 بر 0 ساسولو بلند پرواز را شکست دادند تا دوم شوند. پنجمین تساوی قهرمان در 9 مسابقه لیگ ، تیم آندره آ پیرلو را در رده پنجم قرار داد و سه امتیاز عقبتر از آث میلان است که روز یکشنبه برابر فیورنتینا قرار دارد. رونالدو بعد از گلزنی در پیروزی 2-1 یوونتوس مقابل فرنسواروش در روز سه شنبه بازی نکرد که 16 بازی خود را در لیگ قهرمانان رقم زد. “هر تیم به رونالدو معتاد است ، حتی در رئال مادرید او گل های زیادی زد” ، پیرلو گفت: ستاره پرتغالی به عنوان “یک کاتالیزور”.

اخبار

“او بازیکن مهمی است و طبیعی است که باعث شود شما در بازی ها پیروز شوید ، اما حتی بدون رونالدو نیز باید در برنده شدن مهارت داشته باشیم.”

آلوارو موراتا و پائولو دیبالا در غیاب رونالدو از جلو شروع کردند که پیرلو آن را “خسته” کرد.

“(رونالدو) کمی مشکل داشت و می خواست به هر حال در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

“او بازی های زیادی با تیم ملی انجام داده بود ، خستگی و استراحت برای او طبیعی است.”

موراتا که روز سه شنبه برنده دیرهنگام را به ثمر رساند ، در دقیقه 21 پس از جمع آوری پاس زمینی فدریکو کیزا دروازه حریف را باز کرد تا در این فصل تعداد گلهای خود را به 8 گل برساند.

والی گائتانو لتیزیا درست قبل از وقفه یک امتیاز برای بنننتو در رده سیزدهم کسب کرد.

دیبالا این فرصت ها را برای به ثمر رساندن اولین گل لیگ خود در این فصل از دست داد ، از جمله چهار دقیقه به زمانی که دروازه بان لورنزو مونتیپو از بالای دروازه عبور کرد.

موراتا همچنین فرصت های نجات یوونتوس را از دست داد تا قبل از کارت قرمز پس از سوت پایان بازی به دلیل مشاجره با داور ، کارت قرمز دریافت کند.

پیرلو همچنین بدون مدافع مصدوم جورجیو کیه لینی و لئوناردو بونوچی افزود: “وقتی بازیکنان باتجربه و شخصیتی کم داشته باشیم ، مبارزه می کنیم.”

– اینتر از “لجن کش ها” سرپیچی می کند –

در Emilia-Romagna ، اینتر آنتونیو کونته باخت 2-0 مقابل رئال مادرید که امیدهای آنها در لیگ قهرمانان را با یک رشته گره می زد ، برگشت ، و اولین شکست این فصل را به ساسولو وارد کرد.

اینتر در حالی بالاتر از ساسولو حرکت می کند که هر دو تیم پس از 9 بازی 18 امتیازی هستند ، دو امتیاز کمتر از میلان و یک امتیاز بالاتر از تیم قدیمی کونته یووه است.

کونته گفت: “به خصوص در اینتر آسان نیست ، زیرا بسیاری از مردم منتظر انتقاد و گل و لای ما هستند.”

“اما ما متحد هستیم و چنین شرایطی باید قدرت بیشتری برای ما فراهم کند.”

در پی کار خوب لاوتارو مارتینز و دفاع ضعیف از ولاد چیریچس بازیکن ساسولو ، الکسیس سانچز در دقیقه چهارم دروازه حریف را باز کرد.

این یک مسابقه کابوس برای چیریچس بود که 10 دقیقه بعد به طور اتفاقی یک مرکز قدرتمند آرتورو ویدال را به تور خود تبدیل کرد و رومانیایی بعداً با یک مشکل عضلانی لنگ لنگان رفت.

روبرتو گاگالیاردینی یک سوم اضافه کرد درست قبل از پایان ساعت ، و یک مهر و موم پیروزی است که باعث افزایش اینتر قبل از سفر اروپا به بوروسیا مونشنگلادباخ خواهد شد.

روملو لوکاکو و اشلی یانگ در 10 دقیقه آخر به جای لاوتارو و سانچز به میدان آمدند و گلزنی مهاجم بلژیکی به دلیل آفساید باعث شد تا مهاجم بلژیکی از گل خارج شود.

کونته همچنین کریستین اریکسن را به میدان آورد که به نظر می رسد پس از تنها یک سال قصد دارد اینتر را در ژانویه ترک کند. هافبک دانمارکی در 5 دقیقه آخر به جای ایوان پریشیچ وارد زمین شد تا اولین حضور خود را در بیش از یک ماه انجام دهد.

– رکود آتالانتا –

در برگامو ، آتالانتا چند روز پس از پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا با همان امتیاز در لیورپول ، با نتیجه 2-0 به هلاس ورونا سقوط کرد.

بازی آنفیلد تنها پیروزی تیم جیان پیرو گاسپرینی در 5 مسابقه بود و آنها در سری A با 6 امتیاز اختلاف در رده نهم قرار گرفتند.

میگوئل ولوسا بعد از گذشت یک ساعت و با لنگیدن دروازه بان آتالانتا ، پیرلوئیجی گولینی ، ورونا را از روی نقطه پنالتی پیش انداخت.

تبلیغ شده

ماتیا زاكاگنی در هفت دقیقه دوم كه ورونا پس از چهارمین برد فصل خود در رده ششم قرار گرفت ، اخراج كرد.

قبل از تمام بازی ها به یاد دیگو مارادونا یک دقیقه سکوت برقرار شد با عکس ستاره آرژانتین و ناپولی سابق که در دقیقه 10 روی صفحه های غول پیکر پخش می شد ، همانطور که بازیکنان برای تشویق متوقف شدند.

مباحث ذکر شده در این مقاله