سری A: کریستیانو رونالدو با برتری دو برابر در پیروزی یوونتوس بازگشت


کریستیانو رونالدو در حالی که یوونتوس با پیروزی 4-1 در سری A مقابل صعود به اسپزیا در روز یکشنبه ، به پیروزی 4-1 بازگشت ، از نیمکت خارج شد تا برتری خود را از ویروس کرونا بدست آورد. رونالدو در دقیقه 56 در چسنا جای پائولو دیبالا را گرفت و بازی را پس از لغو کردن توماسو پوبگا در آلوارو موراتو برای یوونتوس ، به تساوی کشاند. اما مهاجم پرتغالی فقط سه دقیقه بعد یووه را جلو انداخت. Adrien Rabiot در دقیقه 68 یک سوم را به دست آورد ، رونالدو در دقیقه 15 یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا پنجمین گل خود را در سه بازی لیگ در این فصل به ثمر برساند. قهرمانان با تساوی سه تساوی متوالی به مقام دوم سری آ دست یافتند ، با چهار امتیاز عقب تر از میلان.

اخبار

9 مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی خود مقابل سمپدوریا در ماه سپتامبر به پیروزی رسیده بود ، این تنها پیروزی این فصل در سری آ بود ، قبل از سه تساوی.

پس از آنکه ناپولی در 4 اکتبر از سفر به تورین به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خودداری کرد ، در آن مسابقه به پیروزی 3-0 دست یافت.

رونالدو چهار بازی برای یوونتوس را از دست داد ، از جمله شکست نیمه هفته در لیگ قهرمانان 2-0 مقابل بارسلونا در تورین.

آث میلان روند شکست ناپذیری خود را افزایش داد زیرا زلاتان ابراهیموویچ یک برنده دیرهنگام آکروباتیک را به ثمر رساند تا پیروزی 2-1 برابر اودینزه را رقم بزند.

این بازیکن 39 ساله در چهار بازی لیگ هفت گل به ثمر رسانده است و دو گل دیگر را پس از عقد قرارداد Covid-19 از دست داده است.

ابراهیموویچ گفت: “گل من گل خوبی بود اما پیروزی تیم بیشتر به حساب می آید.”

“این یک مسابقه دشوار بود ، ما نشان دادیم که در لحظات سخت تیم به خوبی با هم کار می کند.

“ما در میان جوانترین تیمهای اروپا هستیم ، من تقصیر افزایش سن متوسط ​​را به عهده می گیرم ، اما همه آنها باعث می شوند احساس جوانی کنم.”

ستاره سوئدی پس از 18 دقیقه قبل از اینکه Rodrigo de Paul سه دقیقه پس از شکست از روی نقطه پنالتی ، اودینزه را به تساوی کشاند ، Franck Kessie را برای دروازه بان آماده کرد و در بازگشت از ویروس کرونا ، جانلوئیجی دوناروما ، دروازه بان میلان را شکست داد.

اما ابراهیموویچ هفت دقیقه از زمان خود سه امتیاز را قاپید ، و به طرز قاطعانه ای از مدافعان اودینزه ، رودریگو بكائو و سباستین دی مایو ، سبقت گرفت و ضربه سر دروازهبان خوان موسو را از پیش رو برداشت.

تبلیغ شده

از زمان بازگشت رقابت ها در ژوئن ، پس از قفل ویروس کرونا ، آث میلان روند شکست ناپذیری خود را به 24 مسابقه متوالی افزایش داد.

اودینزه پس از پنجمین شکست در این فصل در منطقه سقوط به سر می برد.

مباحث ذکر شده در این مقاله