سرمربی آث میلان ، استفانو پیولی آزمایشات مثبتی برای ویروس کرونا دارد

سرمربی آث میلان ، استفانو پیولی آزمایشات مثبتی برای ویروس کرونا دارد

استفانو پیولی سرمربی آث میلان اکنون در قرنطینه قرار گرفته است.© خبرگزاری فرانسه


باشگاه فوتبال ایتالیا تایید کرد ، استفانو پیولی ، سرمربی آث میلان آزمایش ویروس کرونا را مثبت اعلام کرده است. در نتیجه ، باشگاه مجبور شد روز شنبه تمرین خود را لغو کند و پیولی اکنون در قرنطینه قرار گرفته است. میلان همچنین تایید کرده است که پیولی بدون علامت است و سایر آزمایشات انجام شده توسط بازیکنان و کادرفنی نتایج منفی را به همراه داشته است.

اخبار

آث میلان در یک گفت: “آث میلان اعلام کرد که استفانو پیولی پس از آزمایش سریع انجام شده در صبح امروز آزمایش مثبت داده است. به مقامات بهداشتی اطلاع داده شده و مربی که در حال حاضر هیچ علائمی از خود نشان نمی دهد ، در خانه قرنطینه شده است.” بیانیه رسمی.

“همه آزمایشهای دیگر انجام شده توسط تیم و کارکنان منفی بود. در نتیجه ، تمرین امروز لغو شده است. تمرینات پیش از بازی با ناپولی با توجه به بررسی های انجام شده در پروتکل فدرال ، از روز دوشنبه از سر گرفته می شود.” اضافه شد

تبلیغ شده

پیولی آخرین مورد در میلان است که به این ویروس مبتلا شده است. پیش از این ، زلاتان ابراهیموویچ ، دانیل مالدینی ، ماتئو گابیا و لئو دوارته نیز آزمایش ویروس کرونا مثبت بودند.

میلان در حال حاضر با 17 امتیاز از هفت مسابقه در رده های جدول رده بندی سری آ قرار دارد. تیم بعدی در 22 نوامبر به مصاف ناپولی می رود.

مباحث ذکر شده در این مقاله