ستاره های بابر اعظم همانطور که پادشاهان کراچی از لاهور قلندارز پیروز شدند برای عنوان Maiden PSL


بابر اعظم ، یکی از برجسته ترین قهرمانان مبارزه با کشتی جهان ، نیم قرن فرماندهی را ناکام گذاشت تا به پادشاهان کراچی کمک کند تا با سه برد پنج پیروزی مقابل لاهور قلندارز ، اولین قهرمانی خود در لیگ سوپر لیگ پاکستان را کسب کنند. اعظم در 49 توپ 63 تایی خود هفت مرز را شکست ، اما این عماد واسم بود که به مرز پیروزی رسید تا به پادشاهان کمک کند تا هدف متوسط ​​183 اجرا را در 18.4 بازی بیش از حد انجام دهند. فینال – یکی از مورد انتظارترین ها در تاریخ کوتاه PSL ، با توجه به رقابت بین دو شهر بزرگ پاکستان – نتوانست مطابق با هیاهو همراه باشد زیرا لاهور پس از پیروزی در این بازی و ضرب و شتم در یک استادیوم ملی مسطح فقط 134-7 موفق شد. گام صدا.

اخبار

با اعظم ، شماره دو کشتی گیر جهان در رنکینگ بین المللی Twenty20 ، در کنار کراچی ، با وجود از دست دادن سه ویکت از 110-2 به 124-5 ، یک تعقیب آسان بود.

پادشاهان یک جایزه پر زرق و برق به علاوه یک کیف پول 500000 دلاری به خانه می برند ، در حالی که لاهور 200،000 دلار دریافت می کند.

پنجمین دوره مسابقات افتتاحیه لیگ Twenty20 پاکستان از 20 فوریه آغاز شد ، اما پس از 30 مسابقه از 34 مسابقه ، آلکس هلز بازیکن انگلیس ، بازی در Kings ، علائم Covid-19 را اعلام کرد.

این مسابقه روز شنبه پشت درهای بسته از سر گرفته شد و پادشاهان در مرحله مقدماتی سلطان سلطان را شکست دادند در حالی که لاهور پیشاور زالمی و سلاطین را در دو بازی حذف کرد تا در فینال جای خود را حفظ کند.

لاهور پس از شروع اطمینان 68 اجرا در ده بار ، که توسط تمیم اقبال ، افتتاح کننده بنگلادشی (35) و فخار زمان (27) ارائه شد ، راه خود را از دست داد.

آنها هردوی آنها و محمد حافظ را در هفت فرصت تحویل فقط با دو بار اضافه کردن از دست دادند و یک شروع خوب را خراب کردند.

تبلیغ شده

اقبال در حالی که توپ در موقعیت 24 توپ خود چهار مرز داشت ، چهار مرز و 6 توپ را از 38 توپ خارج کرد.

سه نفره کراچی ، اومید آصف (2-18) ، وقاص مقصود (2-18) و آرشاد اقبال (2-26) خط و طول خسته کننده را خاموش کردند تا روند دویدن ها و همچنین گرفتن ویکت ها پایین باشد.

مباحث ذکر شده در این مقاله