ساچین تندولکار در حالی که در تعطیلات است ، قایقرانی می کند. تماشا کردن

ساچین تندولکار ویدئویی از پارسیل کردن او به آهنگ معروف ریتویز را به اشتراک گذاشت.© اینستاگرام


با استراحت در میان بیماری همه گیر ویروس کرونا ، ساچین تندولکار در حال تعطیلات است. این افسانه کریکت اخیراً به شبکه های اجتماعی رفته است تا چند عکس به اشتراک بگذارد ، اما مکان او را فاش نکرد. او روز دوشنبه با بهترین ویدیوی آرامش بخش از پارازل ، به اینستاگرام رفت. این ویدئو همچنین دارای آهنگ معروف ریتویز ، “Udd Gaye” است. ریتویز خواننده و ترانه سرای هندی است. ساچین عنوان جالب این عنوان را چنین عنوان کرد: “Hum toh Udd Gaye! #parasailing #adventure #watersports”. این ویدئو است:

اخبار

این پست با واکنش معمول دوست داشتنی طرفدارانش روبرو شد و بسیاری او را به آرزوهای خوب هدیه دادند.

ساچین که هواداران خود را در جریان مرخصی اسرارآمیز خود قرار می داد ، همچنین اخیراً عکسی با پسرش ، آرجون بارگذاری کرده است. در عکس ، این دو نفر از عینک آفتابی شیک استفاده کردند و عکس سلفی گرفتند. وی عنوان آن را چنین عنوان کرد: “Vibes Vibes”.

با همه گیری ، پست های کریکت سابق در شبکه های اجتماعی بسیار شاد و سرزنده بوده است. آنها از دستور العمل های غذا و عکس های خانوادگی گرفته تا بسیاری از لحظات عجیب و غریب را شامل می شوند.

قهرمان جام جهانی 2011 در 15 نوامبر 1989 در یک مسابقه آزمایشی برابر پاکستان در کراچی اولین بازی خود را در هند انجام داد. وی اولین حضور خود در ODI را در 18 دسامبر 1989 انجام داد.

تبلیغ شده

او نقش مهمی در پیروزی جام جهانی ODI هند در سال 2011 و تحت هدایت MS Dhoni داشت. هند در فینال در ورزشگاه وانخده سری لانکا را با شش ویکت شکست داد. ساچین بهترین گلزن دونده هند و دومین گلزن برتر در مسابقات بود.

او کار خود را در سال 2013 به عنوان بالاترین گلزن در تست ها و ODI ها به پایان رساند ، رکوردهایی که تا به امروز باقی مانده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله