رویدادهای آزمون المپیک توکیو در ماه مارس از سر گرفته می شوند


یک مقام روز جمعه گفت ، در حالی که آماده سازی برای بازی های به تعویق افتاده با وجود ترس ویروس کرونا ادامه دارد ، رویدادهای آزمون المپیک توکیو در ماه مارس از سر گرفته می شود و تصمیم در مورد حضور هواداران در بهار خواهد آمد. نظرات یاسوو موری ، معاون مدیر اجرایی دفتر عملیات بازی ها ، پس از آن است که هفته گذشته توماس باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت او “بسیار مطمئن” است که بازی ها طرفداران خود را دارند. بازی های المپیک توکیو به دلیل ویروس کرونا به مدت یک سال به تعویق افتاد و اولین بازیابی شد که در زمان صلح برنامه ریزی شد. بازی های 2020 اکنون از 23 جولای 2021 آغاز می شود.

اخبار

موری به خبرنگاران گفت: “ما … داریم به این فکر می کنیم که چه نوع بازی های توکیو 2020 را از نظر تماشاگران خواهیم داشت” ، و افزود که سیاست دولت در این مورد “احتمالاً در بهار تصمیم گرفته خواهد شد.”

بیشتر مسابقات آزمایشی ، که به عنوان تمرین لباس برای هر رشته ورزشی عمل می کنند ، قبلاً قبل از تأخیر بازی ها در ماه مارس برگزار شده بود.

اما 18 جلسه دیگر برگزار می شود ، از جمله یک دوره آزمایشی ماراتن المپیک که به دلیل نگرانی از گرمای تابستان پایتخت ، از توکیو به شهر شمالی ساپورو منتقل شد.

با این حال ، هیچ تاریخی برای آزمون ماراتن اعلام نشده است ، با گفتن موری گفتگوهای بیشتر لازم است. ساپورو در منطقه هوکایدو است که به شدت مورد ویروس کرونا قرار گرفته است.

موری گفت: “برای ماراتن ، ما از یک جاده عمومی استفاده خواهیم کرد و ما به نظر مردم محلی احتیاج داریم. وقتی تصمیم می گیریم که آیا می توانیم یک مسابقه آزمون ماراتن در ساپورو برگزار کنیم ، همه این موارد باید مورد توجه قرار گیرد.”

در برخی از مسابقات ممکن است به هواداران و ورزشکاران خارجی اجازه داده شود که از این برنامه ها برای ارزیابی اقدامات ضد ویروس کرونا و برنامه های احتمالی نیز استفاده خواهد شد.

این آزمایشات به عنوان عفونت های مارپیچی و قفل جدید در سراسر جهان باعث نگرانی مجدد درباره المپیک اعلام شد.

اما برگزارکنندگان خوشحال بوده اند. باخ ، در بازدید از توکیو ، گفت که در صورت موجود بودن ورزشکاران ، تشویق می شوند اما واکسن لازم نیست.

در این ماه توکیو با موفقیت یک مسابقه ژیمناستیک چهار کشور را در مقابل جمعیتی از جامعه دور برگزار کرد که گفته شد فریاد نزنند و تشویق نکنند.

تبلیغ شده

ژاپن شیوع ویروس کرونا تا حدودی کمی را دیده است ، با کمی بیش از 2000 مرگ و 137000 مورد تایید شده.

اما اکنون با موج سوم بیماری تنفسی دست و پنجه نرم می کند و تعداد رکورد روزانه عفونت های روزانه در سراسر کشور را گزارش می کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله