روهیت شارما می گوید استرالیا در مقابل هند: “Happy To Bat” هر کجا تیم مدیریت من را بخواهد


او از نقش جدید خود به عنوان افتتاحیه آزمون لذت برده است و از او ابراز خوشحالی می کند اما Rohit Sharma آماده است تا در مورد خواستگاری خود در استرالیای مورد انتظار در برابر استرالیا مطابق خواسته های مدیریت تیم ، انعطاف پذیر باشد. انتظار می رود که در هنگام بازگشت کاپیتان ویرات کوهلی به هند پس از آزمون افتتاحیه آزمون تولد اولین فرزندش ، خفاش ارشد نقش بزرگی را در کنار معاون آزمون آژینکیا رهانه و چتشوار پوجارا ایفا کند. روهیت به PTI در گفت: “من همان چیزی را به شما می گویم که همه اینها را به همه گفته ام. من خوشحال خواهم شد که هرجا تیم از من بخواهد خفاش بکشم اما نمی دانم آیا آنها نقش من را به عنوان افتتاحیه تغییر می دهند”. مصاحبه اختصاصی

اخبار

او معتقد است که تا زمانی که پس از اتمام کار قدرت و شرط بندی در آکادمی ملی کرکت در بنگالورو ، استرالیا به استرالیا می رسد ، مدیریت تیم نقش او را در ترتیب مبارزه مشخص خواهد کرد. وی در حین IPL از ناحیه همسترینگ آسیب دید.

روهیت گفت: “من مطمئن هستم كه بچه هایی كه در استرالیا بودند ، حتماً فكر كرده اند كه وقتی ویرات می رود چه گزینه هایی وجود دارد و چه كسی پسرهایی است كه فرصت ها را باز می كنند.”

“بتسمن باتجربه” که دارای میانگین 46 به علاوه در 32 تست است ، افزود: “به محض رسیدن به آنجا ، احتمالاً تصور واضح تری از آنچه اتفاق خواهد افتاد ، خواهم داشت.

بمبئیکار یکی از بهترین بازیکنان قلاب و شلیک معتقد است که گزاف گویی در پیست های استرالیا گاهی اوقات به همان اندازه که تصور می شود بزرگ نیست. “ما در مورد گزاف گویی صحبت می کنیم اما به جز پرت ، طی چند سال گذشته ، سایر زمینه ها (آدلاید ، MCG ، SCG) ، من فکر نمی کنم که گزاف گویی زیادی داشته باشد.

وی گفت: “امروزه ، به خصوص هنگام باز كردن چوب ، باید به این فکر كنم كه ضربات كات یا شلیك را بازی نكنم و به بازی در” V “و تا حد ممكن تمركز بپردازم.” او در مورد اینکه چگونه جاش هازلوود ، پت کامینز یا میچل استارک آن را با کوکابورای جدید کامل نگه دارند صحبت کرد.

“با توپ جدید ، هر كسی كه كاسه بگیرد ، خواه استارك باشد ، هم كامینز باشد و هم هازلود ، بدیهی است كه آن را بالا می آورند ، توپ را تاب می دهند و توپ از زمین خواهد خورد.

“آنها سعی می کنند با توپ جدید اطمینان حاصل کنند که از هوا یا زمین خارج می شوند. با توپ جدید ، همه در جهان دوست دارند که توپ را جمع کنند و یک دروازه بان عجیب و غریب را به اینجا و آنجا بفرستند.

وی توضیح داد: “بنابراین اکثر زایمان ها به سمت خفاش انجام می شود و کوتاه نیست.” وی سپس مثال زد که چگونه ناتان لیون بهترین بولر استرالیا (8 ویکت) در آزمون پرت بود که تیم میزبان در سری 2018 برنده شد.

“ما در مورد گزاف گویی در مسیرهای استرالیا صحبت می کنیم. اما به من بگویید که در طول سری گذشته چند نفر با گاو نر بیرون آمدند؟” هنگامی که ما در پرت در 19-2018 بازی کردیم ، این ناتان لیون بود که هشت ویکت از جمله پنج فایر گرفت. اگر بتوانید از ابتدا کار را شروع کنید ، در استرالیا نیمی از کار انجام می شود. “

برای کسی که با یادداشتی درخشان با صدها نفر به عنوان افتتاحیه شروع می کند ، و پس از آن دو صد در یک سری سه تست مقابل آفریقای جنوبی ، قالب سنتی مجموعه ای از چالش های خاص خود را دارد. “این چالش برانگیز خواهد بود. به طور کلی ، کریکت بین الملل هر کدام از قالب ها هرگز آسان نیست. وقتی اینقدر از کار اخراج می شدید (از کریکت بین المللی) ، این کار دشوارتر می شود.

روهیت گفت: “بنابراین ، من روی اصول کریکت توپ قرمز تمرکز خواهم کرد و سپس می توانید چیزهای دیگر را پر کنید. اینگونه می خواهم آن را جلو ببرم. شما نمی توانید فقط اسلحه را بپرید و خیلی جلوتر فکر کنید.” .

روهیت گفت که اصول قوی کلید موفقیت در کریکت تست است. وی گفت: “هنگامی که اصول خود را محکم کردید ، می توانید در مورد آن کار کنید و تکنیک خود را بسازید. از نظر ذهنی ، اینگونه آماده می شوید.”

تبلیغ شده

او در 13 سال حضور در کریکت بین المللی با فراز و نشیب هایی روبرو شده و درسی که برای او باقی مانده اعتماد به روند کار است. “از نظر ذهنی ، من آماده هستم و در کار خود که در مدت طولانی به دلیل مصدومیت و به دلیل فرم از کار اخراج شده ام ، به اندازه کافی عقب نشینی کرده ام. من می دانم چگونه برگردم و از آن برگردم.

وی از کار خارج شد و گفت: “برای من سه ، شش یا یک ماه بیرون رفتن واقعاً مهم نیست. آنچه برای من مهم است روند کار است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله