روهیت شارمای سرخورده بعد از دومین از دست دادن پیاپی فصل MI در IPL 2023، صورت خود را پنهان می کند. تماشا کردن

تماشا کنید: روهیت شارمای سرخورده صورت خود را پس از دومین از دست دادن پیاپی فصل IPL 2023 MI پنهان می کند

IPL 2023: روهیت شارما توسط دوربین ها شکار شد که چهره خود را با کلاه خود پنهان کرده بود.© اینستاگرام

روهیت شارما، کاپیتان هندی‌های بمبئی، پس از شکست تیمش مقابل چنای سوپر کینگز در روز شنبه در مسابقه IPL 2023 در ورزشگاه وانکهده، به‌طور آشکاری متلاشی به نظر می‌رسید. این دومین شکست متوالی MI در این فصل بود که اولین بازی خود را در فصل مقابل رویال چلنجرز بنگلور باخت. CSK با تعقیب یک هدف 157 با هفت ویکت و 11 توپ به هدف خود رسید. هنگامی که آمباتی رایودو، که به عنوان بازیکن ضربه وارد شده بود، به مرز پیروزی رسید، روهیت توسط دوربین‌ها دستگیر شد که چهره‌اش را با کلاه خود پنهان کرده بود.

در صحبت از این مسابقه، آجینکیا راهان سریعترین پنجاه توپ فصل IPL را در 19 توپ زد تا CSK را به پیروزی هفت ویکت برساند.

رهانه با 27 توپ 61 در اولین بازی خود برای چنای به عنوان بهترین بازیکن روز ایستاد و آنها را با 11 توپ خالی به هدف 158 خود هدایت کرد.

پس از سقوط دوون کانوی برای یک اردک، رهان در حمله بمبئی که بدون جوفرا آرچر بود، پس از استراحت بازیکن انگلیسی به دلیل ناراحتی در آرنج خود، وارد شد.

بن استوکس و معین علی ستاره‌های CSK انگلیس به دلیل مصدومیت از دست رفتند و دواین پرتوریوس و سیساندا ماگالا از آفریقای جنوبی راهی تیم شدند.

راویندرا جادجا با چرخش بازوی چپ خود تحت تأثیر قرار گرفت و ویکت های کلیدی ایشان کیشان (32)، کامرون گرین را پس از یک شکار عالی و بولینگ به مدت 12 از بازی خارج کرد و تیلاک وارما (22) برای نگه داشتن بمبئی در امتیاز 157-8. .

جادجا که به عنوان مرد مسابقه انتخاب شد، توسط میچل سانتنر بازوی چپ نیوزیلندی که ارقام 2-28 را به ارمغان آورد، به خوبی مورد حمایت قرار گرفت.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله